Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NNM skriver: har været nede i babysam og kikke og mine forældre købte den så til os så ellers tak. det var nu sødt af dig at tilbyde det
har været nede i babysam og kikke og mine forældre købte den så til os så ellers tak. det var nu sødt af dig at tilbyde det
Hehe .. Okay :b Søde forældre du har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Hehe .. Okay :b Søde forældre du har
NNM skriver: jep. det sker næsten altid at når vi er ude og handle med dem at de betaler også selvom de ikk SKAL. fik lige 4 sutterflasker med også da der var bud på dem så det jo lækkert nok. og så skulle jeg alligevel ned og hente babyboxen fra babysam som jeg havde bestilt. de havde den desværre ikk i lyserød men i bage eller blå så den blev bage.
jep. det sker næsten altid at når vi er ude og handle med dem at de betaler også selvom de ikk SKAL. fik lige 4 sutterflasker med også da der var bud på dem så det jo lækkert nok. og så skulle jeg alligevel ned og hente babyboxen fra babysam som jeg havde bestilt. de havde den desværre ikk i lyserød men i bage eller blå så den blev bage.
Hehe .. Kender det godt :b Mine forældre bliver tit sendt i babysam efter noget til os , fordi de bor lige ved siden af .. Når man så står med penge så er det pludselig ligemeget
Jeg brugte min rigtig meget
Dog ikke så meget i vores seng.
Men i hans egen, for da han begyndte at vende sig om på maven kunne han ikke vende dig om igen.
Så derfor brugte jeg den, så kunne jeg sove mere roligt om natten
Maja_4000 skriver: Hehe .. Kender det godt :b Mine forældre bliver tit sendt i babysam efter noget til os , fordi de bor lige ved siden af .. Når man så står med penge så er det pludselig ligemeget
CeViss skriver: Jeg brugte min rigtig meget Dog ikke så meget i vores seng. Men i hans egen, for da han begyndte at vende sig om på maven kunne han ikke vende dig om igen. Så derfor brugte jeg den, så kunne jeg sove mere roligt om natten
NNM skriver:mange tak. det ved jeg heller ikk om den gør. men den står at det øger sikkerheden så det må man vel gå ud fra.
Frk Mig skriver: man kan os få sådan en som kan sidde på siden af sengen .. sådan en har jeg overvejet ..
man kan os få sådan en som kan sidde på siden af sengen .. sådan en har jeg overvejet ..
Kan du evt smide et link til sådan en
SpunkenJo skriver: Uanset hvad, ville jeg aldrig selv overveje at have et spædbarn i sengen. Der er simpelthen bare alt for farligt synes jeg.Men hvordan man gør er jo individuelt
Uanset hvad, ville jeg aldrig selv overveje at have et spædbarn i sengen. Der er simpelthen bare alt for farligt synes jeg.Men hvordan man gør er jo individuelt
DenLykkelige skriver: Kan du evt smide et link til sådan en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128