sådan en seng-i-seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Maja_4000

NNM skriver:

har været nede i babysam og kikke og mine forældre købte den så til os så ellers tak. det var nu sødt af dig at tilbyde det

Hehe .. Okay :b Søde forældre du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Okay :b Søde forældre du har

jep. det sker næsten altid at når vi er ude og handle med dem at de betaler også selvom de ikk SKAL.

fik lige 4 sutterflasker med også da der var bud på dem så det jo lækkert nok. og så skulle jeg alligevel ned og hente babyboxen fra babysam som jeg havde bestilt.

de havde den desværre ikk i lyserød men i bage eller blå så den blev bage.

Anmeld

1. august 2011

Maja_4000

NNM skriver:

jep. det sker næsten altid at når vi er ude og handle med dem at de betaler også selvom de ikk SKAL.

fik lige 4 sutterflasker med også da der var bud på dem så det jo lækkert nok. og så skulle jeg alligevel ned og hente babyboxen fra babysam som jeg havde bestilt.

de havde den desværre ikk i lyserød men i bage eller blå så den blev bage.

Hehe .. Kender det godt :b Mine forældre bliver tit sendt i babysam efter noget til os , fordi de bor lige ved siden af .. Når man så står med penge så er det pludselig ligemeget

Anmeld

1. august 2011

CeViss

Jeg brugte min rigtig meget

Dog ikke så meget i vores seng.

Men i hans egen, for da han begyndte at vende sig om på maven kunne han ikke vende dig om igen.

Så derfor brugte jeg den, så kunne jeg sove mere roligt om natten

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Kender det godt :b Mine forældre bliver tit sendt i babysam efter noget til os , fordi de bor lige ved siden af .. Når man så står med penge så er det pludselig ligemeget

mine forældre bor så ikk tæt på men de var alligevel i horsens og havde lovet at tage med for at hendte.
det dejligt at ha dem hvis vi nu skal ha større ting vi ikk lige kan få med hjem da vi ikk har bil. og så er det jo bare et plus at de også vil betale selvom vi siger de ikk skal

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

CeViss skriver:

Jeg brugte min rigtig meget

Dog ikke så meget i vores seng.

Men i hans egen, for da han begyndte at vende sig om på maven kunne han ikke vende dig om igen.

Så derfor brugte jeg den, så kunne jeg sove mere roligt om natten

okay. det kan den jo også fint bruges til jo

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

mange tak. det ved jeg heller ikk om den gør. men den står at det øger sikkerheden så det må man vel gå ud fra.

Uanset hvad, ville jeg aldrig selv overveje at have et spædbarn i sengen. Der er simpelthen bare alt for farligt synes jeg.

Men hvordan man gør er jo individuelt

Anmeld

1. august 2011

DenLykkelige

Frk Mig skriver:

man kan os få sådan en som kan sidde på siden af sengen .. sådan en har jeg overvejet ..

Kan du evt smide et link til sådan en

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Uanset hvad, ville jeg aldrig selv overveje at have et spædbarn i sengen. Der er simpelthen bare alt for farligt synes jeg.

Men hvordan man gør er jo individuelt

ja sådan er vi alle forskellige

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

DenLykkelige skriver:

Kan du evt smide et link til sådan en

der er allerede et link inde helt i toppen af tråden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.