sådan en seng-i-seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Madam Blå

NNM skriver:

nej okay det jo også forskelligt vores seng er meget bred. og derfor kan vi sagtens ha den til at være der i mellem. alternativet ville være at hun skulle ligge i en lift mellem os i stedet. og det syntes jeg ikk jeg vil.
vi har ikke plads til en vugge inde ved os da der stort set ikke er noget gulvplads inde i soveværelset fordi sengen fylder sådan. så det jo ikk et stort soveværelse vi har.

derfor tænkte jeg nemlig den ville være smart. også bare det at den kan flyttes rundt og hun ligge i sofaen og på gulvet i den og så stadig være beskyttet af de vægge der er.

Så tror jeg, det kunne være en fin løsning Nogle mener, at det er dumt at have sine børn i sengen, og andre at det er det bedste. Så det gør man som man vil

Jeg forestiller mig at væggene på den der "seng", alligevel er kraftige nok til, at hvis man er på vej hen over den i søvne, så vågner man vel Ellers er liften måske det sikreste? Jeg ved det ikke - har ikke prøvet det endnu

Men ja, dn kan også bruges i sofaen, på gulvet osv Smart ser det ud, synes jeg især hvis man ikke er så glad for at bruge liften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

det var jo lige netop det jeg tænkte at den ville være mere smart når der var de vægge der der er og hun så stadig er skærmet lidt fra os.
en vugge der kan hænge i luften skal så hænge ind over vores seng næsten nemlig. men det havde jeg også tænkt på.

Jeg ved ikke om sengen i sengen løser risikoen.

Men det er jo op til en selv at vurdere

Held og lykke med at finde en go løsning

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Frk Mig skriver:

man kan os få sådan en som kan sidde på siden af sengen .. sådan en har jeg overvejet ..

det har vi ikk plads til inde ved os.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Sabina92 skriver:

Min dreng ligger ved siden af mig i vores seng. Min kæreste arbejder om natten så der er fint plads.. Man skal stole på sine børn de skal nok sige fra hvis man ligger sig på dem (: Har dog ikke selv prøvet det..

Hvis man vil skære det sådan ud i pap er der jo en million ting man ikke bør gøre som man jo gør alligevel (:

fx. siger de børn ikke skal sove på siden, men min sover allerbedst på siden. Så det får han lov til..

nemlig. min datter på 2 har også flere gange lagt mellem os og da hun var helt lille lå hun ved siden af mig uden der skete noget ved det.

og nu kommer hun ind og putter hvis hun vågner om natten det skal vi dog ha hende vænnet af med da der ikk kan blive ved med at være plads. og heller ikk når lillesøster kommet til verden så er det jo slet ikk plads

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Madam Blå skriver:

Så tror jeg, det kunne være en fin løsning Nogle mener, at det er dumt at have sine børn i sengen, og andre at det er det bedste. Så det gør man som man vil

Jeg forestiller mig at væggene på den der "seng", alligevel er kraftige nok til, at hvis man er på vej hen over den i søvne, så vågner man vel Ellers er liften måske det sikreste? Jeg ved det ikke - har ikke prøvet det endnu

Men ja, dn kan også bruges i sofaen, på gulvet osv Smart ser det ud, synes jeg især hvis man ikke er så glad for at bruge liften.

væggene er af tyk pap meget tyk pap og man vil sagtens kunne mærke hvis man er på vej over væggene på den.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Jeg ved ikke om sengen i sengen løser risikoen.

Men det er jo op til en selv at vurdere

Held og lykke med at finde en go løsning

mange tak. det ved jeg heller ikk om den gør. men den står at det øger sikkerheden så det må man vel gå ud fra.

Anmeld

1. august 2011

Maja88

hvorfor ikke bruge liften???

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maja88 skriver:

hvorfor ikke bruge liften???

det har vi også overvejet men nu så vi lige den her og tænkte det var da meget smart og så skal vi ikk til at flytte rundt på liften hele tiden fra barnevognen af.
den har samme funktioner som en lift stort set jo.

og så er den billig faktis syntes jeg. vil gerne ha lidt nyt til lillesøster i stedet for alt skal være aflagt fra storesøster af. hun lå dog ikk i lift om natten.

der er ingen real grund til at vi ikk vil bruge liften, det var bare nu faldt jeg lige over den der seng-i-seng

Anmeld

1. august 2011

Maja_4000

Jeg har en du må købe Vi fik den ikke brugt , da hun aldrig rigtig har sovet mellem os (:

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maja_4000 skriver:

Jeg har en du må købe Vi fik den ikke brugt , da hun aldrig rigtig har sovet mellem os (:

har været nede i babysam og kikke og mine forældre købte den så til os så ellers tak. det var nu sødt af dig at tilbyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.