sådan en seng-i-seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.965 visninger
45 svar
0 synes godt om
1. august 2011

NinaNymannMadsen

kan de anbefales.
vi har næsten ingen plads inde i soveværelset og har derfor overvejet at købe sådan en som så kan være i vores seng og barnet stadig er skærmet lidt når hun ligger der.
nogen der har erfaring med dem og kan fortælle lidt om sådan en og om de er gode?

ligger lige en link ind hvis folk ikk ved hvad det er.

http://www.babysam.dk/mybaby-seng-i-seng-pink.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Madam Blå

Den ser rigtig smart ud Tror dog ikke vi selv ville kunne have sådan en. Vores seng er kun 140 bred, så der ville ikke være meget plads til os, hvis hun skulle ligge midt i og fylde så meget

Men har ingen børn endnu, så derfor ingen erfaringer at dele ud af.

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

kan de anbefales.
vi har næsten ingen plads inde i soveværelset og har derfor overvejet at købe sådan en som så kan være i vores seng og barnet stadig er skærmet lidt når hun ligger der.
nogen der har erfaring med dem og kan fortælle lidt om sådan en og om de er gode?

Personligt ALTID nej til børn i sengen.....

Arbejder i en branche hvor brandvæsen, politi og ambulance er min hverdag. En af mine kolleger er gift med en der sidder på 112, og det sker desværre ikke sjældent at forældre ringer ind med livløse børn/babyer de har kommet til at lægge sig på i søvne, og på den måde kvalt babyen

Det er skrækkeligt! Og kan derfor slet ikke anbefale at man har babyer i sengen mens man selv sover.....

Så måske en vugge der hænger ned fra loftet kan være en løsning hos jer, indtil baby kan rykke ud af det lille soveværelse og i sin egen seng

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Madam Blå skriver:

Den ser rigtig smart ud Tror dog ikke vi selv ville kunne have sådan en. Vores seng er kun 140 bred, så der ville ikke være meget plads til os, hvis hun skulle ligge midt i og fylde så meget

Men har ingen børn endnu, så derfor ingen erfaringer at dele ud af.

nej okay det jo også forskelligt vores seng er meget bred. og derfor kan vi sagtens ha den til at være der i mellem. alternativet ville være at hun skulle ligge i en lift mellem os i stedet. og det syntes jeg ikk jeg vil.
vi har ikke plads til en vugge inde ved os da der stort set ikke er noget gulvplads inde i soveværelset fordi sengen fylder sådan. så det jo ikk et stort soveværelse vi har.

derfor tænkte jeg nemlig den ville være smart. også bare det at den kan flyttes rundt og hun ligge i sofaen og på gulvet i den og så stadig være beskyttet af de vægge der er.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Personligt ALTID nej til børn i sengen.....

Arbejder i en branche hvor brandvæsen, politi og ambulance er min hverdag. En af mine kolleger er gift med en der sidder på 112, og det sker desværre ikke sjældent at forældre ringer ind med livløse børn/babyer de har kommet til at lægge sig på i søvne, og på den måde kvalt babyen

Det er skrækkeligt! Og kan derfor slet ikke anbefale at man har babyer i sengen mens man selv sover.....

Så måske en vugge der hænger ned fra loftet kan være en løsning hos jer, indtil baby kan rykke ud af det lille soveværelse og i sin egen seng

det var jo lige netop det jeg tænkte at den ville være mere smart når der var de vægge der der er og hun så stadig er skærmet lidt fra os.
en vugge der kan hænge i luften skal så hænge ind over vores seng næsten nemlig. men det havde jeg også tænkt på.

Anmeld

1. august 2011

Muhmi

kan de anbefales.

Wauw, den ser ellers smart ud

Vil da selv overveje sådan én

Vores træmmeseng er vildt stor og Silas er snart for stor til liften... Så den her vist en god løsning

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Muhmi skriver:

Wauw, den ser ellers smart ud

Vil da selv overveje sådan én

ja syntes jeg også. tror lige jeg spørg i babysam idag hvad de ved om den.

Anmeld

1. august 2011

Muhmi

NNM skriver:

ja syntes jeg også. tror lige jeg spørg i babysam idag hvad de ved om den.

Anmeld

1. august 2011

Frk Mig

NNM skriver:

kan de anbefales.

man kan os få sådan en som kan sidde på siden af sengen .. sådan en har jeg overvejet ..

Anmeld

1. august 2011

Sabina92

Min dreng ligger ved siden af mig i vores seng. Min kæreste arbejder om natten så der er fint plads.. Man skal stole på sine børn de skal nok sige fra hvis man ligger sig på dem (: Har dog ikke selv prøvet det..

Hvis man vil skære det sådan ud i pap er der jo en million ting man ikke bør gøre som man jo gør alligevel (:

fx. siger de børn ikke skal sove på siden, men min sover allerbedst på siden. Så det får han lov til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.