Juhuuu - så kom den endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Becks

Kay skriver:

jo jeg har pco...

men vi mangler lige at få taget de sidste tests før end at jeg kan komme i behandling med metformin...

og min mens plejer ellers at komme med 28-35 dages mellemrum... men nu hvor jeg kun kan få taget de sidste prøver imens jeg har mens... så kommer den bare ikke!

pisse iriterende...

Glæd dig til metforminen, de gør underværker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Becks

Frøken J. skriver:

Jubiii

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Ja, det håber jeg også. Har du fundet ud af, hvordan donor skal se ud?

Det må være specielt svært at være single og så gå i barnløshedsbehandling. Så vi håber, at det bliver en engangs fornøjelse, som hos Dorthe og jeg.

Njarj næsten.. Jeg synes det er svært

Jeg hælder selvfølgelig mest til mit udssende, som er lys i huden, lyst hår (Det er dog blevet mørkt med årene) og blå øjne.. Men samtidig er familien på min mors side mørke i huden, mørkt hår og brune øjne.. Så er lidt i vildrede.. Og skal faktisk vælge donor imorgen  Hvad gik du ud efter?

Ja det tænker jeg også, jeg har en veninde, som er i behandling. Og som hun siger, så er hun glad for at de er 2, ellers havde hun ikke klaret det tror hun..

Anmeld

31. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Njarj næsten.. Jeg synes det er svært

Jeg hælder selvfølgelig mest til mit udssende, som er lys i huden, lyst hår (Det er dog blevet mørkt med årene) og blå øjne.. Men samtidig er familien på min mors side mørke i huden, mørkt hår og brune øjne.. Så er lidt i vildrede.. Og skal faktisk vælge donor imorgen  Hvad gik du ud efter?

Ja det tænker jeg også, jeg har en veninde, som er i behandling. Og som hun siger, så er hun glad for at de er 2, ellers havde hun ikke klaret det tror hun..

Jeg valgte en der lignede mig mest muligt. Mørkt hår, blå øjne, høj og slank.. (det sidste er dog ønsketænkning om mig selv..hahahaha).

Du får først oplysninger om ham, de har valgt til dig, når du skal insemineres. Du skal kun oplyse højde, hår og øjenfarve i morgen. Så finder de selv en til dig. Når du så har brugt ham.. host host, så kan du måske få donornummer. Jeg fandt selv min, da de oplyste højde og vægt.

Hvis du får samme donor så forpligter det altså med familiefødselsdage

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Jeg valgte en der lignede mig mest muligt. Mørkt hår, blå øjne, høj og slank.. (det sidste er dog ønsketænkning om mig selv..hahahaha).

Du får først oplysninger om ham, de har valgt til dig, når du skal insemineres. Du skal kun oplyse højde, hår og øjenfarve i morgen. Så finder de selv en til dig. Når du så har brugt ham.. host host, så kan du måske få donornummer. Jeg fandt selv min, da de oplyste højde og vægt.

Hvis du får samme donor så forpligter det altså med familiefødselsdage

Jeg hælder også mest til og vælge én der ligner mig mest muligt, min mors familie er meget lave, hvor imod min fars er høje (jeg er selv 178) Så donor skal være højere end det

Haha det kunne fandeme være underligt hvis det viste sig og være den samme

Hvordan fandt du nummeret? Søgte du bare på dine kriterier og fandt "ham"

Anmeld

31. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Jeg hælder også mest til og vælge én der ligner mig mest muligt, min mors familie er meget lave, hvor imod min fars er høje (jeg er selv 178) Så donor skal være højere end det

Haha det kunne fandeme være underligt hvis det viste sig og være den samme

Hvordan fandt du nummeret? Søgte du bare på dine kriterier og fandt "ham"

Det vil være meget spoky, og jeg ønsker egentlig ikke, at jeg kommer til at kende nogle af deres halvsøskende. I hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Ja, jeg fandt ham på cryos. Kunne så se, at han ikke havde gjort nogle gravide. Den status ændrede sig, da jeg var blevet gravid. Han var den eneste med den højde, vægt og farver. Så er ikke i tvivl. Plus at noget af hans nummer kan jeg genkende fra det papir jeg så på klinikken.

Nr. er heller ikke hemmeligt, så det kunne jeg da sagens få, men er som sagt sikker på, at det er den rigtige.

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Det vil være meget spoky, og jeg ønsker egentlig ikke, at jeg kommer til at kende nogle af deres halvsøskende. I hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Ja, jeg fandt ham på cryos. Kunne så se, at han ikke havde gjort nogle gravide. Den status ændrede sig, da jeg var blevet gravid. Han var den eneste med den højde, vægt og farver. Så er ikke i tvivl. Plus at noget af hans nummer kan jeg genkende fra det papir jeg så på klinikken.

Nr. er heller ikke hemmeligt, så det kunne jeg da sagens få, men er som sagt sikker på, at det er den rigtige.

Nej sådan har jeg det også lidt! Må være underligt at vide, at ens børn er i familie, men man er slet ikke selv relateret på nogen måde..

Er der billede af din donor derinde?

Her for nogle uger siden var jeg inde og lure dem, der havde billeder, som passede til mine kriterier.. Der var sgu nogle imellem som ikke lige var sagen som børn haha

Anmeld

31. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Nej sådan har jeg det også lidt! Må være underligt at vide, at ens børn er i familie, men man er slet ikke selv relateret på nogen måde..

Er der billede af din donor derinde?

Her for nogle uger siden var jeg inde og lure dem, der havde billeder, som passede til mine kriterier.. Der var sgu nogle imellem som ikke lige var sagen som børn haha

Dem med billeder er åbne donorer. Du kan kun vælge anonyme.

Så det giver sig selv.

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Så det giver sig selv.

Nåe oki

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Så det giver sig selv.

Spørger de derinde om det skal være en dansk? Eller bliver det det automatisk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.