Juhuuu - så kom den endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Becks

Dorte S. skriver:

Hvor bliver det spændende  Håber du får gevinst ved første forsøg ligesom mig

Jeg fik pergotime piller da jeg var igang, så måske du også skal have piller? Men skulle stikke mig med ægløsningssprøjte, men det er slet ikke slemt, men kan være fordi jeg har rigeligt at tage fat i og stikke i på maven

Held og lykke

Tak

Ja, det kan være det er dem jeg skal have, hvor længe tog du dem?

Haha jeg har også rigeligt og tage af hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kay

Tutter skriver:

Tak skal du have

Håber din også snart kommer.. Har selv lige været der hvor man bare venter og venter og venter!

ja det er bare så ulideligt... og man kan bare intet gøre... jeg har så ventet siden midt i juni...

er ved at rive håret af mig selv...  

men nøj hvor jeg glæder mig til at følge dit projekt

Anmeld

31. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Jeg er spændt på om hvad det er jeg skal have fra imorgen af, om det er piller eller injektioner.. SYnes bestemt hun sagde jeg skulle tage piller i 5 dage.. Men nu må vi se  Jeg skal nok klarer det stikkeri, ligemeget hvad, ellers må jeg gå til sygeplejersken på jobbet haha.

UH! DET må bringe held  Hvilken dato blev du insemineret? Og hvilken datp testede du

Fik ÆL sprøjte d. 12. Den 14. december om morgenen blev jeg insemineret.

Skulle teste d. 28., men testede allerede d. 26. december og den var jo som bekendt bragende positiv. Prøv at fortæl i morgen, at du har hørt, at puregon i lav dosis til ægget/æggene er store nok (kan godt tage mere end de 12 dage - hos min søster tog det 23 dage..) er en ideel behandling, når man har pco - og hvorfor hun vælger, at du skal have pergotime (som pillerne hedder).

Anmeld

31. juli 2011

Dorte...

Tutter skriver:

Tak

Ja, det kan være det er dem jeg skal have, hvor længe tog du dem?

Haha jeg har også rigeligt og tage af hihi

Jeg mener at jeg tog de piller i 5 dage også var jeg vidst til scanninger fra 12. dagen for at se hvordan æggene udviklet sig.

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Kay skriver:

ja det er bare så ulideligt... og man kan bare intet gøre... jeg har så ventet siden midt i juni...

er ved at rive håret af mig selv...  

men nøj hvor jeg glæder mig til at følge dit projekt

Uh ha, jeg synes det var ulideligt og vente 19 dage på den

Kan ikke huske om du har PCO? I såfald, får du ikke metformin for det?

Tak skal du have, håber snart den er der for jer!

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Fik ÆL sprøjte d. 12. Den 14. december om morgenen blev jeg insemineret.

Skulle teste d. 28., men testede allerede d. 26. december og den var jo som bekendt bragende positiv. Prøv at fortæl i morgen, at du har hørt, at puregon i lav dosis til ægget/æggene er store nok (kan godt tage mere end de 12 dage - hos min søster tog det 23 dage..) er en ideel behandling, når man har pco - og hvorfor hun vælger, at du skal have pergotime (som pillerne hedder).

Tak det vil jeg skrive ned og tage med imorgen

Jeg håber virkelig jeg er ligeså heldig som dig og Dorthe, at den er der første gang

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Dorte S. skriver:

Jeg mener at jeg tog de piller i 5 dage også var jeg vidst til scanninger fra 12. dagen for at se hvordan æggene udviklet sig.

Så er det nok dem jeg skal have også

Uh glæder mig

Anmeld

31. juli 2011

Kay

Tutter skriver:

Uh ha, jeg synes det var ulideligt og vente 19 dage på den

Kan ikke huske om du har PCO? I såfald, får du ikke metformin for det?

Tak skal du have, håber snart den er der for jer!

jo jeg har pco...

men vi mangler lige at få taget de sidste tests før end at jeg kan komme i behandling med metformin...

og min mens plejer ellers at komme med 28-35 dages mellemrum... men nu hvor jeg kun kan få taget de sidste prøver imens jeg har mens... så kommer den bare ikke!

pisse iriterende...

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Tutter skriver:

Min mens, som er 19 dage forsinket!

Jeg er så lykkelig og har lige danset en sejrsdans

Nu skal jeg ringe til klinikken imorgen og så er jeg igang!

Jubiii

Anmeld

31. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Tak det vil jeg skrive ned og tage med imorgen

Jeg håber virkelig jeg er ligeså heldig som dig og Dorthe, at den er der første gang

Ja, det håber jeg også. Har du fundet ud af, hvordan donor skal se ud?

Det må være specielt svært at være single og så gå i barnløshedsbehandling. Så vi håber, at det bliver en engangs fornøjelse, som hos Dorthe og jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.