Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tutter skriver: Tak søde! Det er så fantastisk! Er sikker på det er den lille babydreng på 4 mdr jeg legede med hele dagen i torsdags, som gjorde det kom
Tak søde! Det er så fantastisk! Er sikker på det er den lille babydreng på 4 mdr jeg legede med hele dagen i torsdags, som gjorde det kom
Som jeg også har skrevet til dig før, er godt nok ikke tit jeg har siddet og ønsket for andre kvinder at de skulle få deres mens, men har tit sendt dig en tanke i håb om at den snart ville komme.... Og nu endelig! Er så fedt.....
Er spændt på at høre når du har snakket med klinikken!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Nielsen skriver: Som jeg også har skrevet til dig før, er godt nok ikke tit jeg har siddet og ønsket for andre kvinder at de skulle få deres mens, men har tit sendt dig en tanke i håb om at den snart ville komme.... Og nu endelig! Er så fedt..... Er spændt på at høre når du har snakket med klinikken!
Ja det er helt vildt altså Havde aldrig troet jeg skulle reagere sådan her, men nu er jeg da bare helt 100.000.000 sikker på, at det er det helt rigtige det jeg har gang i
Tutter skriver: Ja det er helt vildt altså Havde aldrig troet jeg skulle reagere sådan her, men nu er jeg da bare helt 100.000.000 sikker på, at det er det helt rigtige det jeg har gang i
Ja, din reaktion er jo et bevis på at du er helt klar til kærligheds projektet kan begynde.....
Og du bliver en fantastisk mor!!!! Håber det hele kommer til at gå hurtig og godt for dig, det fortjener du.....
B&J skriver: Jaaa så danser vi helt vildt og hopper og skriger rundt
Jaaa så danser vi helt vildt og hopper og skriger rundt
Det gør vi nemlig
Fru Nielsen skriver: Ja, din reaktion er jo et bevis på at du er helt klar til kærligheds projektet kan begynde..... Og du bliver en fantastisk mor!!!! Håber det hele kommer til at gå hurtig og godt for dig, det fortjener du.....
Tutter skriver: Min mens, som er 19 dage forsinket! Jeg er så lykkelig og har lige danset en sejrsdans Nu skal jeg ringe til klinikken imorgen og så er jeg igang!
Min mens, som er 19 dage forsinket!
Jeg er så lykkelig og har lige danset en sejrsdans
Nu skal jeg ringe til klinikken imorgen og så er jeg igang!
Og så bliver alle fingre krydset herhjemme! Selv Lukas' fingre
Håber virkelig at det lykkedes i første hug søde! Det har du sgu fortjent!
Happiness skriver: Og så bliver alle fingre krydset herhjemme! Selv Lukas' fingre Håber virkelig at det lykkedes i første hug søde! Det har du sgu fortjent!
Tak søde og giv lige Lukas en og sig tak også
Juuuuuhuuuuu så fedt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128