Juhuuu - så kom den endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Tillykke..Så var du vel inde på klinikken i dag? Hvad er planen? Synes du ikke, at det er grænseoverskridende, da du skulle lære at stikke dig?

Ih, hvor spændende. Så når du det jo inden din rejse til tyrkiet.

Tak

Nej, jeg ringede derind imorges, og snakkede med én jeg ikke kendte ved navn..

Ringede glad og fortalte, at nu havde jeg fået min mens, og efter aftale ringede jeg til dem på den første rigtige blødningsdag! Så spørger han om jeg er i IVF behandling, dertil svarer jeg jo nej, at jeg skal i IUI-D behandling. Fik besked på, at jeg skulle ringe imorgen tidlig kl 8, så ville de tage mig ind med det samme! Hvilket passer fint nok, for til kontrollen i Juni, sagde hun at de ville scanne mig på 2 eller 3 dagen..

Men jeg er spændt på det der stikkeri, for er hunderæd for nåle, og det gør det vel ikke bedre når man selv skal gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Vial

Tak

Nej, jeg ringede derind imorges, og snakkede med én jeg ikke kendte ved navn..

Ringede glad og fortalte, at nu havde jeg fået min mens, og efter aftale ringede jeg til dem på den første rigtige blødningsdag! Så spørger han om jeg er i IVF behandling, dertil svarer jeg jo nej, at jeg skal i IUI-D behandling. Fik besked på, at jeg skulle ringe imorgen tidlig kl 8, så ville de tage mig ind med det samme! Hvilket passer fint nok, for til kontrollen i Juni, sagde hun at de ville scanne mig på 2 eller 3 dagen..

Men jeg er spændt på det der stikkeri, for er hunderæd for nåle, og det gør det vel ikke bedre når man selv skal gøre det

Ja, jeg startede op på 2. dage med puregon. Stikkeri frá day one. Det var meget grænseoverskridende, men det gik fint. Det er en meget lille tynd nål og så er det den der pen-injektion. Det gør det lettere.

Ægløsningssprøjten er en rigtig sprøjte.. Der havde jeg stukket mig i 14 dage, så så intet problem i at gå ud på et toilet til en fest og stikke mig med den.. haha.

Spændende, hvad de siger i morgen.

Pøj pøj.

Fik OGSÅ mens den 30. (dog i november) måske det bringer lidt held at få det den dag??

Anmeld

31. juli 2011

Rosa

Tutter skriver:

Min mens, som er 19 dage forsinket!

Jeg er så lykkelig og har lige danset en sejrsdans

Nu skal jeg ringe til klinikken imorgen og så er jeg igang!

YES!!!!!!!  

Så er det nu, smukke!!!! 

Anmeld

31. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Ja, jeg startede op på 2. dage med puregon. Stikkeri frá day one. Det var meget grænseoverskridende, men det gik fint. Det er en meget lille tynd nål og så er det den der pen-injektion. Det gør det lettere.

Ægløsningssprøjten er en rigtig sprøjte.. Der havde jeg stukket mig i 14 dage, så så intet problem i at gå ud på et toilet til en fest og stikke mig med den.. haha.

Spændende, hvad de siger i morgen.

Pøj pøj.

Fik OGSÅ mens den 30. (dog i november) måske det bringer lidt held at få det den dag??

Jeg er spændt på om hvad det er jeg skal have fra imorgen af, om det er piller eller injektioner.. SYnes bestemt hun sagde jeg skulle tage piller i 5 dage.. Men nu må vi se  Jeg skal nok klarer det stikkeri, ligemeget hvad, ellers må jeg gå til sygeplejersken på jobbet haha.

UH! DET må bringe held  Hvilken dato blev du insemineret? Og hvilken datp testede du

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Rosa skriver:

YES!!!!!!!  

Så er det nu, smukke!!!! 

Jaaaa

Det er bare SÅ perfekt

Anmeld

31. juli 2011

Rosa

Tutter skriver:

Jaaaa

Det er bare SÅ perfekt

Jeg hepper helt vildt 

Anmeld

31. juli 2011

Kay

stort tillykke gid det var mig... venter også på min... og skal havde lavet de sidste undersøgelser når den kommer... og så i behandling derefter

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Rosa skriver:

Jeg hepper helt vildt 

Tak skønne

Anmeld

31. juli 2011

Dorte...

Hvor bliver det spændende  Håber du får gevinst ved første forsøg ligesom mig

Jeg fik pergotime piller da jeg var igang, så måske du også skal have piller? Men skulle stikke mig med ægløsningssprøjte, men det er slet ikke slemt, men kan være fordi jeg har rigeligt at tage fat i og stikke i på maven

Held og lykke

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Kay skriver:

stort tillykke gid det var mig... venter også på min... og skal havde lavet de sidste undersøgelser når den kommer... og så i behandling derefter

Tak skal du have

Håber din også snart kommer.. Har selv lige været der hvor man bare venter og venter og venter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.