Fuck nu af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

VIPpigen

Kan du ikke linke til de tests når de er købt på nettet.

Jeg har ingen anelse om hvordan det fungere, men vil da meget gerne lige se hvordan de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Peanut

VIPpigen skriver:

Kan du ikke linke til de tests når de er købt på nettet.

Jeg har ingen anelse om hvordan det fungere, men vil da meget gerne lige se hvordan de er

TS skriver hun har købt dem på billige teste.. Så det må være dem her  http://www.billige-teste.dk/%C3%83%E2%80%A0gl%C3%83%C2%B8sningstest-c-4.html

Anmeld

30. juli 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

DET ER IKKE EN GRAVIDITETS TEST HUN HAR TAGET, DET ER EN ÆGLØSNINGS TEST LIGESOM DEN JEG SELV LIGE HAR BRUGT, NU HAR JEG BRUGT ÆGLØSNINGSTEST I ET PAR MDR, TROR GODT JEG VED HVORDAN DE SER UD!

MIN ÆL TEST VAR MED 2 STRGER, HVER GANG JEG HAR TAGET DEM ER DER 2 TYDELIGE STREGER, INTET AT TAGE FEJL AF,

PÅ MIN VENINDES, SOM VAR HER OG TOD EN TEST FRA SAMME MÆRKE OG STED, VAR DER KUN 1 STREG, SLUT PRUT

TROR IKKE RIGTIG VI KOMMER VIDERE END DISSE BEDREVIDENE SVAR

Slap dog lige af !! Hvem har pisset på din sukkermad?
Læg dog et billede eller to ind af de teste. Så kan vi da være med når du siger de alle sammen er positive! For de kan de da umuligt være.. Billeder ellers komme denne samtale ikke længere  

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

Mutti2B skriver:

Det er da en utrolig dårlig brugsforvirring der så er fulgt med de tests for som de andre skriver så er 2 streger IKKE ens betydende med en positiv ÆL-test. Og nej, vi er ikke bedrevidende, men sådan forholder det sig. Jeg vil dog sige at jeg lige som din veninde også har oplevet at nogle af mine ÆL-tests kun har vist 1 streg, men som oftest har der været 2 streger. Hvis du ikke tror på hvad vi siger så synes jeg du skulle prøve at Google det

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

DET ER IKKE EN GRAVIDITETS TEST HUN HAR TAGET, DET ER EN ÆGLØSNINGS TEST LIGESOM DEN JEG SELV LIGE HAR BRUGT, NU HAR JEG BRUGT ÆGLØSNINGSTEST I ET PAR MDR, TROR GODT JEG VED HVORDAN DE SER UD!

MIN ÆL TEST VAR MED 2 STRGER, HVER GANG JEG HAR TAGET DEM ER DER 2 TYDELIGE STREGER, INTET AT TAGE FEJL AF,

PÅ MIN VENINDES, SOM VAR HER OG TOD EN TEST FRA SAMME MÆRKE OG STED, VAR DER KUN 1 STREG, SLUT PRUT

Hvis du ikke vil have hjælpen vi kan give må du da undvære, synes ikke man kan være bekendt at komme med sået udråb... Jeg har selv før bøvlet med disse test, fordi de kan være enormt svære at aflæse, for hvornår de vakler mellem negativ og positiv, og hvis du selv har brugt dem så længe og mener du ved det, hvorfor beder du så om vores hjælp

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvis det skulle hjælpe, skulle man nok prøve at lade vær med at betvivle om det jeg siger er rigtig, og istedet prøve at se hvad jeg skriver, det sgu da ikke for sjovt at man bruger tid på at forklare hvordan tingene er.

Istedet for man bare af vide at man må være åndsvag hvis man ikke læse brugsanvisning og man nok bare har taget en graviditet test istedet. Jeg tror nok selv jeg ved om det er en GT eller en ÆT, de der bedrevidene svar, hvor man udstiller sig selv som bedre end TS, kan jeg ikke bruge til en skid, når jeg allerede er frusteret i forvejen, tænk over det næste gang i svare på indlæg.

Mutti2B, svar var det jeg fik mest ud af, da det virker som om hun bedre sætter sig ind i situationen!

undskyld mig, men er da heller ikke for sjov vi bruger vores tid på at prøve at forstå og hjælpe dig

Anmeld

31. juli 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

prøv lige at slap af engang, folk prøver at hjælpe dig?? mærkelig opførsel

Anmeld

31. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Nu ved jeg ikke om det er skrvet men hvis det er fra billige teste.dk så står der i brugsanvisningerne

http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-midstream.pdf

http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-stick.pdf

Hvis man ruller ned til aflæsning af resultat, viser de hvordan de kan/skal se ud..

Anmeld

31. juli 2011

Muffinmus

okay, hvis du har brugt ÆL teste i flere mdr og VED hvordan de skal se ud, så er det nok problemet at du har misforstået noget:-)

Menge får to streger hele måneden, nogle gange er de meget tydelige og andre gange knap så tydelige. 

Det betyder intet hvis ikke de er NØJAGTIG lige tydelige, eller hvis teststregen ikke er tydeligere. Sådan en test måler LH; dit LH niveau kan sagtens være højere til hverdag end din venindes, det kan ikke sammenlignes. Men det gør ikke din test positiv, bare at niveauet er lidt højere til hverdag og ikke andet. Niveauet kan falde stige mange gange i løbet en hele din cyklus, så du se stregerne blive flotere, for derefter at blive lidt mindere lfotte og så igen flotte.

Alt dette betyden igen intet, men mindre de ER lige flotte røde. er din teststreg bare en smule svagere er de stadig negative. 

Har du en cyklus på ca 28 dage vil din æl sikkert falde på dag 13-14-15 eler 16. Ingen garantier, men sådan er det for de fleste. Så start med at teste på dag 11f.eks og så følge testene dag for dag. når begge streger er præcist lige brede og røde så stopper du med at teste, for så kommer din æl ca 24-36 timer æl + - nogle timer.

Og er du i tvivl, så tag et billede af dine tests, så skal vi nok hjælpe til dig at fortælle hvilke der ser bedst ud:-)Her er masser af ÆL piger herinde.

Anmeld

2. august 2011

Shibby

De fungere altså som graviditetsteste. Forstår godt din frustration! Jeg har selv taget æl teste og de var sgu negative(læs) 1 STREG indtil jeg nåede det rette sted i cyklus hvor der kom 2 STREGER. 4 dage efter de 2 streger testede jeg igen og fik 1 STREG. Min æl var slut. De er sgu simple nok,lyder til at din krop evt producere LH hormonet i store mængder da det er det som æl testen giver udslag på? Tror jeg ville søge læge hvis jeg var dig. Tage pakken med æl teste med og stille en masse spørgsmål 

Håber du snart bliver gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.