Anonym skriver:
Hvis det skulle hjælpe, skulle man nok prøve at lade vær med at betvivle om det jeg siger er rigtig, og istedet prøve at se hvad jeg skriver, det sgu da ikke for sjovt at man bruger tid på at forklare hvordan tingene er.
Istedet for man bare af vide at man må være åndsvag hvis man ikke læse brugsanvisning og man nok bare har taget en graviditet test istedet. Jeg tror nok selv jeg ved om det er en GT eller en ÆT, de der bedrevidene svar, hvor man udstiller sig selv som bedre end TS, kan jeg ikke bruge til en skid, når jeg allerede er frusteret i forvejen, tænk over det næste gang i svare på indlæg.
Mutti2B, svar var det jeg fik mest ud af, da det virker som om hun bedre sætter sig ind i situationen!
Jeg kan virkelig ikke se hvad du mener, og forstår stadig ikke din reaktion! Folk deler jo bare deres erfaring med dig, og prøver at komme med råd ud fra det de ved om tests!
Og hvis det lyder for nogen som om det kunne være en GT er det da ikke fordi de prøver at være bedrevidende, og tror du er dum eller noget, men fordi det lyder til at kunne være en fejl.
Så er det da klart man undrer sig og tænker højt, som i alle andre debatter, når noget er et mysterium for en!
Hvis du ikke kan lide folks svar, kan du da bare gå uden om dem og bruge det du kan. Der er ingen grund til at reagere som du gør!
Synes virkelig du opfører dig grimt.
Nu vil jeg melde mig ud af den her debat. Jeg synes egentlig ikke jeg vil bruge mere tid på en sådan diskussion med en anonym.
Anmeld