Fuck nu af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Slut prut for denne negative samtale, jeg takker af fra nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

grinny

Hvad er det dog for en opførelse 

Folk prøver bare at hjælpe dig og der PLEJER jo bare at være to streger, der er ingen der på noget tidspunkt har sagt at du ikke taler sandt, de kommer bare med deres egne oplevelser med ÆL teste!

Anmeld

30. juli 2011

Peanut

grinny skriver:

Hvad er det dog for en opførelse 

Folk prøver bare at hjælpe dig og der PLEJER jo bare at være to streger, der er ingen der på noget tidspunkt har sagt at du ikke taler sandt, de kommer bare med deres egne oplevelser med ÆL teste!

Det er jo også nemt at opføre sig sådan når man er anonym 

Anmeld

30. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvis det skulle hjælpe, skulle man nok prøve at lade vær med at betvivle om det jeg siger er rigtig, og istedet prøve at se hvad jeg skriver, det sgu da ikke for sjovt at man bruger tid på at forklare hvordan tingene er.

Istedet for man bare af vide at man må være åndsvag hvis man ikke læse brugsanvisning og man nok bare har taget en graviditet test istedet. Jeg tror nok selv jeg ved om det er en GT eller en ÆT, de der bedrevidene svar, hvor man udstiller sig selv som bedre end TS, kan jeg ikke bruge til en skid, når jeg allerede er frusteret i forvejen, tænk over det næste gang i svare på indlæg.

Mutti2B, svar var det jeg fik mest ud af, da det virker som om hun bedre sætter sig ind i situationen!

Jeg kan virkelig ikke se hvad du mener, og forstår stadig ikke din reaktion! Folk deler jo bare deres erfaring med dig, og prøver at komme med råd ud fra det de ved om tests!

Og hvis det lyder for nogen som om det kunne være en GT er det da ikke fordi de prøver at være bedrevidende, og tror du er dum eller noget, men fordi det lyder til at kunne være en fejl.

Så er det da klart man undrer sig og tænker højt, som i alle andre debatter, når noget er et mysterium for en!

Hvis du ikke kan lide folks svar, kan du da bare gå uden om dem og bruge det du kan. Der er ingen grund til at reagere som du gør! 

Synes virkelig du opfører dig grimt.

Nu vil jeg melde mig ud af den her debat. Jeg synes egentlig ikke jeg vil bruge mere tid på en sådan diskussion med en anonym. 

Anmeld

30. juli 2011

grinny

Peanut skriver:

Det er jo også nemt at opføre sig sådan når man er anonym 

Ja det er rigtigt!

Anmeld

30. juli 2011

Moms

Hej

Brug et termometer. Det skal du kun betale for én gang.

Mål din temperatur hver morgen, inden du står ud af sengen (basaltemperaturen).

Din temperatur stiger mere eller mindre, når du har ægløsning. Den kan svinge lidt, men generelt kommer du lige lidt længere op og bliver der efter ægløsning. Det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget. Jeg steg f.eks. bare 0,2-0,3 grader.

Endvidere får du lidt mere klart slim under ægløsning.

Det "knaldede" vi efter

Held og lykke

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/tempmetoden.htm

Moms

Anmeld

30. juli 2011

Frk.S

Hold da op for en reaktion at komme med, når folk prøver at hjælpe dig. Du skulle da skamme dig. Folk kommer jo kun med forslag til hvad det er der kan drille dig, og er på ingen måde bedrevidende. De skriver ikke for at genere dig og kalde dig dum, men for at HJÆLPE dig, som man må gå ud fra var meningen med din tråd??
Det KUNNE jo godt være sket i kampens hede, at du var kommet til at give din veninde en G-test, da de ligner hinanden ret meget. Det var da et ganske udemærket forslag, og kunne ske for hvem som helst - ikke noget med at du er dum hvis du havde gjort det!

Nå, men MIN erfaring med ÆL-teste... de få jeg har taget (hvis du da vil høre den?): den er KUN positiv hvis teststregen er tydeligere end kontrolstregen. SÅ: 1 streg = negativ; 2 streger = negativ, MEDMINDRE teststregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, for så er testen POSITIV.

Håber du kan bruge det til noget, ellers må du jo finde hjælp et andet sted. Og så HUSK lige at folk herinde ikke kan gøre ved at du er frustreret, og de har ingen intentioner om at gøre andet end at hjælpe!!

Anmeld

30. juli 2011

frk-stoltze

Jeg ville mene hun skulle ha lagt et par billeder ind af dem Så ville vi kunne se hva hun mente..!

Anmeld

30. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lige en lille løftet pegefinger!

Folk prøver at hjælpe, - jeg forstår godt TS frustration, men husk på at folk prøver at hjælpe hinanden.

God vind fremover og held og lykke.

Anmeld

30. juli 2011

Laura.

frk-stoltze skriver:

Jeg ville mene hun skulle ha lagt et par billeder ind af dem Så ville vi kunne se hva hun mente..!

Ja, så var den skid slået..

TS - hvis flere af dine ÆL-teste gør som siger, burde du måske henvende dig der hvor de er købt og forklare dig.. Vi kan ikke gøre noget ved det, andet end at komme med vores egne erfaringer og idéer til hvorfor de viser som de gør ... så kontakt firmaet.. slut prut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.