Fuck nu af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Kløver

Du kan se brugsanvisning her http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-stick.pdf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

Du kan se brugsanvisning her http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-stick.pdf

Der er tegninger der viser at hvis det er to streger men teststregen er svagere end kontrolstregen er den negativ.
Der kan godt forekomme kun 1 streg men så er den ugyldig/negativ.

Der skal være 2 streger på, og de skal have samme styrke farve. teststregen MP IKKE være mindre tydelig!

Håber du finder ud af det.

Anmeld

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

Arrh jeg må være træt. jeg citerede det forkerte.
Sorry.

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Arrh jeg må være træt. jeg citerede det forkerte.
Sorry.

det er helt ok

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er tegninger der viser at hvis det er to streger men teststregen er svagere end kontrolstregen er den negativ.
Der kan godt forekomme kun 1 streg men så er den ugyldig/negativ.

Der skal være 2 streger på, og de skal have samme styrke farve. teststregen MP IKKE være mindre tydelig!

Håber du finder ud af det.

Anmeld

29. juli 2011

_-Kathrine-_

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder som graviditetstest? Hmmm.... 

Hvilket mærke er det? 

For mig lyder det da også som om det er en graviditetstest hun har taget...!

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

DET ER IKKE EN GRAVIDITETS TEST HUN HAR TAGET, DET ER EN ÆGLØSNINGS TEST LIGESOM DEN JEG SELV LIGE HAR BRUGT, NU HAR JEG BRUGT ÆGLØSNINGSTEST I ET PAR MDR, TROR GODT JEG VED HVORDAN DE SER UD!

MIN ÆL TEST VAR MED 2 STRGER, HVER GANG JEG HAR TAGET DEM ER DER 2 TYDELIGE STREGER, INTET AT TAGE FEJL AF,

PÅ MIN VENINDES, SOM VAR HER OG TOD EN TEST FRA SAMME MÆRKE OG STED, VAR DER KUN 1 STREG, SLUT PRUT

TROR IKKE RIGTIG VI KOMMER VIDERE END DISSE BEDREVIDENE SVAR

Anmeld

30. juli 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

DET ER IKKE EN GRAVIDITETS TEST HUN HAR TAGET, DET ER EN ÆGLØSNINGS TEST LIGESOM DEN JEG SELV LIGE HAR BRUGT, NU HAR JEG BRUGT ÆGLØSNINGSTEST I ET PAR MDR, TROR GODT JEG VED HVORDAN DE SER UD!

MIN ÆL TEST VAR MED 2 STRGER, HVER GANG JEG HAR TAGET DEM ER DER 2 TYDELIGE STREGER, INTET AT TAGE FEJL AF,

PÅ MIN VENINDES, SOM VAR HER OG TOD EN TEST FRA SAMME MÆRKE OG STED, VAR DER KUN 1 STREG, SLUT PRUT

Det er da en utrolig dårlig brugsforvirring der så er fulgt med de tests for som de andre skriver så er 2 streger IKKE ens betydende med en positiv ÆL-test. Og nej, vi er ikke bedrevidende, men sådan forholder det sig. Jeg vil dog sige at jeg lige som din veninde også har oplevet at nogle af mine ÆL-tests kun har vist 1 streg, men som oftest har der været 2 streger. Hvis du ikke tror på hvad vi siger så synes jeg du skulle prøve at Google det

Anmeld

30. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak skæbne en reaktion. Vi prøver da bare at hjælpe dig ud fra hvad vi ved og selv har prøvet! Der er da ingen grund til at gå sådan i udbrud? Synes jeg ikke du kan være bekendt

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak skæbne en reaktion. Vi prøver da bare at hjælpe dig ud fra hvad vi ved og selv har prøvet! Der er da ingen grund til at gå sådan i udbrud? Synes jeg ikke du kan være bekendt

Hvis det skulle hjælpe, skulle man nok prøve at lade vær med at betvivle om det jeg siger er rigtig, og istedet prøve at se hvad jeg skriver, det sgu da ikke for sjovt at man bruger tid på at forklare hvordan tingene er.

Istedet for man bare af vide at man må være åndsvag hvis man ikke læse brugsanvisning og man nok bare har taget en graviditet test istedet. Jeg tror nok selv jeg ved om det er en GT eller en ÆT, de der bedrevidene svar, hvor man udstiller sig selv som bedre end TS, kan jeg ikke bruge til en skid, når jeg allerede er frusteret i forvejen, tænk over det næste gang i svare på indlæg.

Mutti2B, svar var det jeg fik mest ud af, da det virker som om hun bedre sætter sig ind i situationen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.