Fuck nu af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.181 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld mit sporg, men jeg har teste med ÆT et par gange i dette måned, og HVER GANG viser den positiv for ÆL!!!

Så mange Æl har jeg jo ikke, jeg har testet ihvertfald en gang om uden og nogle gange 2 og positiv hver gang, GT = negativ, hvad sker der for det, nogle der har et svar?

Please hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Ja undskyld mit sporg, men jeg har teste med ÆT et par gange i dette måned, og HVER GANG viser den positiv for ÆL!!!

Så mange Æl har jeg jo ikke, jeg har testet ihvertfald en gang om uden og nogle gange 2 og positiv hver gang, GT = negativ, hvad sker der for det, nogle der har et svar?

Please hjælp mig

er det en digital eller almindelig ÆL test du har brugt. på de almindelige kommer begge streger jo uanset hvad, og de kan være svære at aflæse, om de er positive eller ej

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

er det en digital eller almindelig ÆL test du har brugt. på de almindelige kommer begge streger jo uanset hvad, og de kan være svære at aflæse, om de er positive eller ej

Det er nogle test jeg har købt over billig test dk, men vis der kommer to streger hvergang, så er ideen om at teste efter det jo helt væk?

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det er nogle test jeg har købt over billig test dk, men vis der kommer to streger hvergang, så er ideen om at teste efter det jo helt væk?

på alle ÆL teste kommer der altid 2 streger, men test stregen skal være lige så kraftig eller kraftigere end kontrol stregen, hvilken kan gøre dem svære at aflæse, jeg har også haft købt fra dem, og de var så svære at aflæse, til sidst synes jeg man brugte så mange hver gang når man var så usikker på resultat, det bedre kunne svare sig at bruge de digitale.

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Der kommer ALTID to teststreger frem på ÆL-tests. Den er kun positiv hvis teststregen er lige så tydelig som kontrolstregen, eller tydeligere.

Har du ik læst brugsanvisningen? tsk tsk 

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

på alle ÆL teste kommer der altid 2 streger, men test stregen skal være lige så kraftig eller kraftigere end kontrol stregen, hvilken kan gøre dem svære at aflæse, jeg har også haft købt fra dem, og de var så svære at aflæse, til sidst synes jeg man brugte så mange hver gang når man var så usikker på resultat, det bedre kunne svare sig at bruge de digitale.

Hmm, min veninde har lige prøvet at tage en test også, ville lige prøve din teori af, men der kom altså kun 1 streg?

Jeg frusteret, manden gider ikek knalde hver dag, og jeg aner ikke hvornår min ÆL er, vil bare være gravid nu!!!!!!!!!!!!

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der kommer ALTID to teststreger frem på ÆL-tests. Den er kun positiv hvis teststregen er lige så tydelig som kontrolstregen, eller tydeligere.

Har du ik læst brugsanvisningen? tsk tsk 

i brugsforvirreringen står der 1 streg negativ 2 positiv, ikke noget med det i siger

Og min venindes test er der altså kun 1 streg på!

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hmm, min veninde har lige prøvet at tage en test også, ville lige prøve din teori af, men der kom altså kun 1 streg?

Jeg frusteret, manden gider ikek knalde hver dag, og jeg aner ikke hvornår min ÆL er, vil bare være gravid nu!!!!!!!!!!!!

altså en æl test skal have 2 streger, har aldrig fået en ÆL test som kun havde 1 streg. teststregen varierer meget i styrke, men den kan altså godt være negativ selvom der er 2 streger

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

i brugsforvirreringen står der 1 streg negativ 2 positiv, ikke noget med det i siger

sikker på det ikke er en Graviditetstest hun har brugt. hvis det er fra billige teste.dk så er g-testene grønne og der står hcg på dem, mens ÆL-testene er røde

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det lyder som graviditetstest? Hmmm.... 

Hvilket mærke er det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.