Så er det snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Muttitil1+1

MetteMe skriver:

Hvor er det bare en helt igennem skøn historie Vi har faktisk også talt om navnet Max side engang i slut december (vil jeg tro). Men far blev med det samme helt begejstret for navnet og oprettede efter en skanning i uge 10 (hvor vi jo selvsagt ikke kendte kønnet endnu), billedalbummet "Max" på hans computer. Da han var barn havde hans far en bedste ven som var soldat og lidt af en helt i min fars øjne og han hed Max. Og de positive associationer har bare hængt ved... Jeg synes navnet er stærkt og af en eller anden skør årsag har jeg hele tiden følt at min dreng skulle hedde noget med X i...

Jeg synes det er unikt uden at være skørt og så har det bare været naturligt for os hele vejen igennem graviditeten at kalde ham for Max Har flere gange prøvet andre navne af, men det har virket forkert hver gang, så kan som sagt ikke forestille mig andet nu.

Men synes det er lidt sjovt at støde på en med næsten samme termin som mig og så skal I også have jer en Max... Det er da lidt spøjst!

Ej hvor godt! I har jo også et super grundlag for at give ham det navn

Men ja, det er faktisk ret så sjovt, at vi begge har valgt det navn og har kaldt vores guldklumper det, inden vi overhovedet vidste, at det var drenge! Nu må vi se, om de også får samme fødselsdag! Hvem ved? hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

MetteMe

NadiaSK skriver:

Ej hvor godt! I har jo også et super grundlag for at give ham det navn

Men ja, det er faktisk ret så sjovt, at vi begge har valgt det navn og har kaldt vores guldklumper det, inden vi overhovedet vidste, at det var drenge! Nu må vi se, om de også får samme fødselsdag! Hvem ved? hehe...

Det kunne være lidt sjovt hvis det blev samme dag. Men skal vi så ikke tage en af de nærmeste? -Jeg skal ikke noget imorgen.....

Anmeld

1. august 2011

Muttitil1+1

MetteMe skriver:

Det kunne være lidt sjovt hvis det blev samme dag. Men skal vi så ikke tage en af de nærmeste? -Jeg skal ikke noget imorgen.....

Jo, det synes jeg bare, vi skal aftale Jeg er også helt fri i morgen

Årh, det kunne nu være lækkert!!!

Anmeld

1. august 2011

170811

NadiaSK skriver:

Satser også stærkt på det første!! haha... 10 dage er sgu for lang tid, men okay - ville vente på vildbassen i endnu længere tid hvis det kom dertil Utroligt man kan have så stærke følelser for noget man ikke har set rigtig endnu - kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver at holde ham i mine arme! Nøj, hvor jeg glæder mig!

Ja jeg glæder mig også helt vildt. Jeg kan slet ikke sættte mig ind i de følelser der vil komme, prøver at forberede mig, men jeg kan ikke.. Er også spændt på min egen reaktion, når fødslen går i gang

Anmeld

1. august 2011

Muttitil1+1

170811 skriver:

Ja jeg glæder mig også helt vildt. Jeg kan slet ikke sættte mig ind i de følelser der vil komme, prøver at forberede mig, men jeg kan ikke.. Er også spændt på min egen reaktion, når fødslen går i gang

Tror det er umuligt at forberede sig på de følelser der kommer, men er SÅ spændt på dem alligevel

Og ja, er godt nok også spændt på hvordan jeg reagerer på fødselsforløbet - om jeg er total tudeprinsesse, hystade eller bare helt stille og koncentreret... kunne forestille mig dem alle, så hvilken det bliver må tiden vise

for at han snart er på vej! Tiden går jo AAAAAALT for langsom!

Anmeld

2. august 2011

170811

NadiaSK skriver:

Tror det er umuligt at forberede sig på de følelser der kommer, men er SÅ spændt på dem alligevel

Og ja, er godt nok også spændt på hvordan jeg reagerer på fødselsforløbet - om jeg er total tudeprinsesse, hystade eller bare helt stille og koncentreret... kunne forestille mig dem alle, så hvilken det bliver må tiden vise

for at han snart er på vej! Tiden går jo AAAAAALT for langsom!

Glædelig termin Hihi!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

170811 skriver:

Glædelig termin Hihi!

Tusind tak

Nu må der godt snart ske noget - hehe

Anmeld

2. august 2011

170811

NadiaSK skriver:

Tusind tak

Nu må der godt snart ske noget - hehe

Ja det må du nok sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.