Så er det snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.271 visninger
37 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

170811

Der må da snart være nogen herinde fra der føder!!

Jeg har nok lige nogle uger endnu 37+2, men der må da være nogen der har termin de første dage i august, som jo er i næste uge!!!!!!! IIIIH - er så spændt

VE STØV TIL ALLE SOM HAR TERMIN NÆSTE UGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Morbille

170811 skriver:

Jeg har nok lige nogle uger endnu 37+2, men der må da være nogen der har termin de første dage i august, som jo er i næste uge!!!!!!! IIIIH - er så spændt

Har selv tænkt det sammen.  Har selv termin om 14 dage og det er med 2 barn, så håber jeg føder før tid. 

Men ja masser af ve-støv her fra.

Anmeld

29. juli 2011

quindelist

170811 skriver:

Ja jeg hepper også på alle jer der har termin om et øjeblik.....  Glæder mig til at læse den ene dejlige fb efter den anden inden det bliver min tur i slutningen af august.

Anmeld

30. juli 2011

Muttitil1+1

Håber også det bliver SNART! Flere i familien har spået det til at blive i dag, men nu må vi se... Jeg er nok den der er mindst overbevist hehe... Tror han har tænkt sig at blive inde i hulen et godt stykke tid endnu, selvom det ville passe perfekt, hvis han kom her én af dagene

for alle jer andre.

Masser af herfra

Anmeld

30. juli 2011

MetteMe

Tager med glæde imod en hel masse vestøv. Jeg giiider snart ikke mere Har termin på torsdag, så der kan jo i princippet gå UGER!!! endnu...

Men glæder mig også til at læse om alle de skønne bebsers vej til verdenen Og sender en hel masse vestøv (og beholder lidt selv) i jeres retning

Anmeld

31. juli 2011

170811

NadiaSK skriver:

Håber også det bliver SNART! Flere i familien har spået det til at blive i dag, men nu må vi se... Jeg er nok den der er mindst overbevist hehe... Tror han har tænkt sig at blive inde i hulen et godt stykke tid endnu, selvom det ville passe perfekt, hvis han kom her én af dagene

for alle jer andre.

Masser af herfra

Uh det er snart du har termin Jeg sender massere af vestøv Skal først bruge mit i midten af august

Anmeld

31. juli 2011

170811

MetteMe skriver:

Tager med glæde imod en hel masse vestøv. Jeg giiider snart ikke mere Har termin på torsdag, så der kan jo i princippet gå UGER!!! endnu...

Men glæder mig også til at læse om alle de skønne bebsers vej til verdenen Og sender en hel masse vestøv (og beholder lidt selv) i jeres retning

Og også massere til dig I må være utålmodige, jeg synes jeg efterhånden er begyndt at kunne tackle tålmodigheden, men det holder nok kun en uges tid kunne jeg forestille mig..

Anmeld

1. august 2011

Muttitil1+1

170811 skriver:

Uh det er snart du har termin Jeg sender massere af vestøv Skal først bruge mit i midten af august

Jeg takker, og skal nok huske at sende noget retur om 14 dages tid!
Tager imod alt det vestøv jeg kan få! Hehe

Anmeld

1. august 2011

MetteMe

170811 skriver:

Og også massere til dig I må være utålmodige, jeg synes jeg efterhånden er begyndt at kunne tackle tålmodigheden, men det holder nok kun en uges tid kunne jeg forestille mig..

Jo tak Jeg synes desværre det er småt med tålmodigheden. Nu har jeg efterhånden nået det jeg ville og er bare mere end klar til at blive MOR Men må jo holde ud lidt endnu....

Kan forresten se at vi har kastet vores kærlighed på det samme navn Vores lille dreng skal nemlig også hedde Max -Men det er jo også et skønt navn

Anmeld

1. august 2011

170811

MetteMe skriver:

Jo tak Jeg synes desværre det er småt med tålmodigheden. Nu har jeg efterhånden nået det jeg ville og er bare mere end klar til at blive MOR Men må jo holde ud lidt endnu....

Kan forresten se at vi har kastet vores kærlighed på det samme navn Vores lille dreng skal nemlig også hedde Max -Men det er jo også et skønt navn

Vores lille dreng skal bestemt ikke hedde max? Det ved jeg ikke hvor du har læst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.