MetteMe skriver:
Ja det er det nemlig
Er helt forelsket i det og kan slet ikke forestille mig andet end at det er en lille Max der kommer ud. -På trods af at der er flere der siger man ikke kan vide sig sikker før man ser sit barn...
Har I vidst det skulle være Max i lang tid? Og er I blevet inspireret af noget særligt?
Vi er også faldet helt pladask for det, og vi kigger bare undrende på folk når de siger "hvad nu hvis han ikke ligner en Max?" - Det kan vi slet ikke forestille os, for selvfølgelig er han en Max!

Vi har faktisk snakket om Max siden 1. juledag, min mor fik nævnt at min morfar altid havde foreslået at drengebørn i familien skulle døbes Max (efter en meget trofast hest, han havde haft som barn, men der var endnu ikke nogen, der havde gjort det (Og han har altså 5 drengebørnebørn!). Lige da hun sagde det, tænkte jeg, at det var da et fantastisk navn og det levede op til de kriterier vi havde snakket om - nemlig at man skal kunne sige navnet hårdt og kontant, men også kærligt, kunne lave kælenavne ud af det, være svært at mobbe med, kunne udtales på engelsk og så ville min mand gerne have at det skulle være maskulint.
Så selvom vi endnu ikke vidste hverken køn eller om barnet var sundt og rask besluttede vi os lige så stille for at det var en Max. Vi kom begge til at sige Max flere gange, så der var ingen tvivl.
Så nu er min morfar ikke til at skyde igennem - han får godt nok ikke et barnebarn ved navn Max, men derimod et oldebarn - og så er det endda "morfars pige" der giver ham det

Hvad med jer? Hvordan kom I på det? Og har I også vidst det længe?
Anmeld