170811 skriver:
Jeg kunne selv ha skrevet det indlæg
det er præcist de smerter jeg har.. Og kan også mærke når jeg tisser at det føles som om mit underliv vil vende vrangen ud på sig selv
Haha, det er sku charmerende at fortælle om sin graviditet ;D
Og de der plukveer der stråler i lysk og lår har jeg også
troede bare ikke det var plukveer?
Jeg får flest plukveer når jeg ligger på ryggen.
jeg skal til jordmoder på onsdag, der er jeg 38+0, og selvom jeg skrev igår at jeg var begyndt at lære at tackle utålmodigheden.. Så tror jeg alligevel ikke jeg har lært det. F*** jeg synes 2 uger er lang tid 
Hvornår har i besluttet det med hvornår du skal sættes igang? Troede jeg ikke de tog stilling til før man var gået over? Men dejligt at have en dato!
Jeg bliver højst sandsynligt sat igang omkring termin pga bækkenet, men det kommer an på hans størrelse. 
Haha - ja graviditet er nemlig bare super charmerende at snakke om

Det med lysken ved jeg heller ikke om er en del af plukveerne - det kommer bare i forbindelse med mine plukveer... men må være dig svar skyldig...
Jeg får flest plukveer når jeg sidder eller bevæger mig... har ikke rigtig oplevet at få det mens jeg ligger ned, men er også først begyndt at kunne mærke mine inden for den sidste uge!

Har heller ikke lige fundet den gode opskrift på tackling af utålmodighed desværre... dagene føles ubeskriveligt lange når manden er på arbejde... og vi er lige flyttet så der er ikke penge til at tage ud og være lidt god ved sig selv desværre... ellers havde jeg nok været nede i byen nu

hehe
Da jeg var til jordemoder i fredags, sagde hun at den næste tid jeg har fået (41+3) der ville hun lave hindeløsning og satte det ikke fødslen i gang, så blev jeg sat i gang dagen efter (med mindre der selvfølgelig er helt booket op, så bliver det nok først d. 14.) - det regnede hun stærkt med. (Her bliver man nemlig normalt sat i gang 41+3, men hindeløsning skal prøves af først...)
Men ja det er rart at kende udsigterne i tilfælde af at vildbassen har det lidt for godt inde i hulen

Lækkert hvis du kan blive sat i gang omkring termin! Ville ønske det også gjaldt mig

Dog uden bækkenproblemer, dem vil jeg gerne undvære...

Men jeres guldklump skal nok nå at blive stor nok, når du skal gå indtil termin - han har vel hele tiden haft den størrelse han skulle have??? - vores blev skudt til 3400 i fredags, så han kan nå at blive lidt af en basse, hvis jeg skal gå indtil d. 13/14