Prinsessens balsal 30+4 (31. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

super fin mave du har  og alt mit fedt og evt noget vand har os sat sig i mit ansigt, min vægt siger +8 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

super fin mave du har  og alt mit fedt og evt noget vand har os sat sig i mit ansigt, min vægt siger +8 kg

Tak Men 8 kilo er da meget passende, især hvis noget af det er vand. Læste lige i en uge for uge ting, at når man er 30+ er det normalt at have taget mellem 8-10 kilo på, så du følger da kurven meget pænt ift. hvorlangt du er henne

Anmeld

29. juli 2011

chael

Frøken J. skriver:

Tak skal du have!

Og det er da skægt! Hvordan har du lige kringlet at tage så lidt på, din fusker??! 

Hé hé... Døjede med temlig meget kvalme i starten af graviditeten. Så der røg ikke så meget mad ned, men der kom tilgengæld meget op

Med min søn, der tabte jeg 8 kg og det var de eneste jeg tog på igen.

Men med min datter, den første, der tog jeg 32 kg på

Så derefter valgte jeg, at mine fremtidige graviditeter ikke skulle løbe sådan op i vægt igen.

Så derfor har jeg bare tænkt over hvad jeg spiser og hvor meget og så har jeg cyklet det meste af graviditeten. Kan dog ikke mere pga plukveer

*Camilla 31+2

Anmeld

29. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Concealer har jeg heller aldrig leget med  Måske man skulle prøve at gå i en matas og få tips og tricks. Synes fandme det er pinligt at se sådan ud i fjæset! Især fordi jeg alle dage har haft det sådan, at når resten af min krop var stor og tyk, så havde jeg da altid mit ansigt. Not any more!

Men så længe man kan gøre det naturligt. Jeg har nemlig bare dårlige flashbacks til billeder af de der sminkedukker med foundation i den HELT forkerte nuance

Hehe - jeg har heller aldrig brugt det før nu. Men synes helt klart du skulle prøve at gå i en matas, og se, hvad de kan hjælpe dig med

Sådan har jeg det også.. I det mindste har jeg mit ansigt - men ak...

Jeg synes, at jeg ser nogenlunde naturlig ud. Altså hvis man kigger efter, så kan man da godt se, at jeg har sminke på. Men skidt med det Jeg føler mig SÅ meget lækrere med sminke, så kan kun anbefale dig at prøve dig frem

Det kan være rigtig dyrt at skulle købe en god foundation fx, så prøv og spørg om du evt. kan få en lille prøve med hjem.. Så du er sikker på, at den passer dig

Håber du overlevede teltet i nat!

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

chael skriver:

Hé hé... Døjede med temlig meget kvalme i starten af graviditeten. Så der røg ikke så meget mad ned, men der kom tilgengæld meget op

Med min søn, der tabte jeg 8 kg og det var de eneste jeg tog på igen.

Men med min datter, den første, der tog jeg 32 kg på

Så derefter valgte jeg, at mine fremtidige graviditeter ikke skulle løbe sådan op i vægt igen.

Så derfor har jeg bare tænkt over hvad jeg spiser og hvor meget og så har jeg cyklet det meste af graviditeten. Kan dog ikke mere pga plukveer

*Camilla 31+2

Jeg havde det også virkelig skidt i starten. Og jeg holdt faktisk vægten de første 16 uger, så det siger jo bare hvor hurtigt det gik galt. Men synes det er flot du har kæmpet for ikke at komme op på de 32 igen! Jeg havde jo også sagt til mig selv, at jeg skulle tage MAX 15 kilo på, og det skulle nok gå fint. Men det var en alt for pludselig og drastisk omvæltning at gå direkte fra slanke/lavkaloriediæt og så over på normalkost igen. Det kunne jeg ikke håndtere, og så er det bare gået ned af bakke.

Havde jo sådan set også tænkt mig, at jeg skulle trappe op på normalt kalorieantal igen, når jeg var færdig med mit vægttab, men så kom graviditeten! (Som godt nok var planlagt, men vidste ikke det ville gå så hurtigt)

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

fiiiin mavse. der har hun det jo bare super godt inde.

det kan da være hun får sparket på dine riben det kan hvertfald gøre ret så AV.

det med telt skal da nok gå, man sover jo nogelunde på en luftmadres, det havde da været noget andet hvis det havde været et almindeligt liggeunderlag.

Anmeld

29. juli 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Tak Men 8 kilo er da meget passende, især hvis noget af det er vand. Læste lige i en uge for uge ting, at når man er 30+ er det normalt at have taget mellem 8-10 kilo på, så du følger da kurven meget pænt ift. hvorlangt du er henne

ja men har stadig 10 uger igen så kan nok ikke helt undgå at komme til at tage mere på men det er vel meget fint når man os tænker på at jeg har fået graviditets sukkersyge..

Anmeld

29. juli 2011

Kruse90

piit en lækker sild

Så smuk en gravid krp

Anmeld

29. juli 2011

Ansemusen

Frøken J. skriver:

Tak skal du have! Håber jeg er lige så heldig Men altså jeg ved jo, at jeg har spist pissehamrende dårligt. Lidt utroligt hvor lidt jeg åbenbart lærte af mit vægttabsforløb 

Du har helt sikkert spist mindre usundt og mindre mængder end mig  Du drømmer slet ikke om hvilke mængder junk food jeg kunne fortære under min graviditet   Jeg tør ikke engang komme med eksempler - det var så pinligt  Folk, jeg har fortalt det til, er da også blevet ret chokerede *griner* Så der er håb for dig endnu

Det skal dog lige siges at jeg også tog mega meget væske på over hele kroppen. Og det var også en af grundene til den store vægtstigning og det efterfølgende hurtige vægttab! Allerede få dage efter fødslen lignede jeg et helt andet menneske!

Anmeld

29. juli 2011

RiUL

Sikke den vokser Stor og fiiin

Det lyder spændende med telt tur Jeg er ikke selv meget for at sove i telt, og tror godt nok ikke jeg kunne klare en nat på en luftmadras med maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.