Prinsessens balsal 30+4 (31. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
41 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Frøken J.

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mauser.

Fin mave vi må håbe at de kilo falder af igen, det skal du ikke være ked af .. 

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Fin mave vi må håbe at de kilo falder af igen, det skal du ikke være ked af .. 

Tak Jeg har jo tabt 25 kilo lige før jeg blev gravid. Er bare skuffet over, at jeg ikke kunne finde ud af at holde fast i den sunde livsstil

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

FIn mave.

Anmeld

28. juli 2011

twinny

Du ser da skide godt ud med flot mave....

Godt det ikk er mig, der skal på telt tur...  

God fornøjelse.

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Så flot mave!

Og det med ansigtet - jeg har det på samme måde. Har aldrig brugt så meget sminke som jeg gør nu.. Men tror at langt de fleste gravide, får lidt ekstra i hovedet. Man bliver lidt rundere Langt de fleste af dem, jeg har set nede i byen osv, de har også lidt hage og større kinder. Lige som mig Så jeg bilder mig ind, at sådan er det at være gravid. Og de 15 kilo, dem gemmer du sgu godt!

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Frk-Lotusblomst skriver:

FIn mave.

Tak 

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Du ser da skide godt ud med flot mave....

Godt det ikk er mig, der skal på telt tur...  

God fornøjelse.

Tusind tak!

Ja, jeg ved sku heller ikke, hvad jeg har rodet mig ud i Er mest bekymret for det med at snige mig ind i huset om natten for at tisse. Hehe  

Anmeld

28. juli 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Tusind tak!

Ja, jeg ved sku heller ikke, hvad jeg har rodet mig ud i Er mest bekymret for det med at snige mig ind i huset om natten for at tisse. Hehe  

Hehe.... Du får din sag for...

Anmeld

28. juli 2011

Ansemusen

Du ser da skide godt ud  Jeg tog altså 22-23 kilo på og de røg pokkers hurtigt uden at jeg gjorde spor. Spiste tværtimod mega usundt og meget, da jeg havde født. Men amningen fik det hele til at rasle af. Så mon ikke du er lige så heldig - det håber jeg for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.