Yes, her er den så. Kæmpemaven
Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.
Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt.
Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde
Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen.
Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld