Prinsessens balsal 30+4 (31. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Så flot mave!

Og det med ansigtet - jeg har det på samme måde. Har aldrig brugt så meget sminke som jeg gør nu.. Men tror at langt de fleste gravide, får lidt ekstra i hovedet. Man bliver lidt rundere Langt de fleste af dem, jeg har set nede i byen osv, de har også lidt hage og større kinder. Lige som mig Så jeg bilder mig ind, at sådan er det at være gravid. Og de 15 kilo, dem gemmer du sgu godt!

Tak!

Og samme her. Ikke kun det med fedtet, men min hud er FRYGTELIG!  uren, bumset og så går der ikke to minutter inden min hud ser fedtet ud. Jeg ved ikke lige hvor folk får deres "smukke gravide glød" fra, men jeg vil gerne have lidt af den. Men du har nok ret. Husker også da hende der spiller Monica i Friends var gravid - man kunne tydeligt se det i ansigtet

Og jeg takker! Der sidder vidst også en god portion på frontpartiet efterhånden Synes faktisk nogen dage, at det er lidt for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Jemion

Super flot mave, du bær den så smukt  

De kg får du hurtigt smidt igen  

Må indrømme jeg ikke misunder din camping tur i svigernes have

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Ansemusen skriver:

Du ser da skide godt ud  Jeg tog altså 22-23 kilo på og de røg pokkers hurtigt uden at jeg gjorde spor. Spiste tværtimod mega usundt og meget, da jeg havde født. Men amningen fik det hele til at rasle af. Så mon ikke du er lige så heldig - det håber jeg for dig

Tak skal du have! Håber jeg er lige så heldig Men altså jeg ved jo, at jeg har spist pissehamrende dårligt. Lidt utroligt hvor lidt jeg åbenbart lærte af mit vægttabsforløb 

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Super flot mave, du bær den så smukt  

De kg får du hurtigt smidt igen  

Må indrømme jeg ikke misunder din camping tur i svigernes have

Tak

Jamen det siger i jo alle sammen! Hmm.. Men jeg synes jo ikke jeg er videre besværet af maven, så jeg tænker jo det går

Anmeld

28. juli 2011

Jemion

Frøken J. skriver:

Tak

Jamen det siger i jo alle sammen! Hmm.. Men jeg synes jo ikke jeg er videre besværet af maven, så jeg tænker jo det går

Selvfølgelig går det, så længe du ikke føler det er besværligt så klarer du nok også det Jeg er begyndt at blive besværet pga bækkenet så skulle ikke nyde noget af at sove på en luftmadras

Forresten synes jeg du er sindsyg sej med dit vægttab på 25 kg inden graviditeten, det er jo for vildt

Tabte selv 10 kg inden hvilket jeg var vildt stolt over, og føler mig top motiveret til at komme af med de +15 kg jeg har taget på indtil videre plus lidt ekstra

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Tak!

Og samme her. Ikke kun det med fedtet, men min hud er FRYGTELIG!  uren, bumset og så går der ikke to minutter inden min hud ser fedtet ud. Jeg ved ikke lige hvor folk får deres "smukke gravide glød" fra, men jeg vil gerne have lidt af den. Men du har nok ret. Husker også da hende der spiller Monica i Friends var gravid - man kunne tydeligt se det i ansigtet

Og jeg takker! Der sidder vidst også en god portion på frontpartiet efterhånden Synes faktisk nogen dage, at det er lidt for meget 

Åh - nævn ikke bumserne! Min hæge er nærmest voldtaget af dem! Helt op til kinderne.. Så irriterende. Men det kan nogenlunde dækkes med masser af make-up. Det er i hvert fald derfra min gravide-glød kommer fra Tak Nilens Jord!

Hihi - det ser i hvert fald godt ud, selvom man føler det er lidt for meget Og kæresten er vel glad

Anmeld

28. juli 2011

channie-g

Frøken J. skriver:

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

super gode billeder... hvornår er datoen du er sat til..

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Selvfølgelig går det, så længe du ikke føler det er besværligt så klarer du nok også det Jeg er begyndt at blive besværet pga bækkenet så skulle ikke nyde noget af at sove på en luftmadras

Forresten synes jeg du er sindsyg sej med dit vægttab på 25 kg inden graviditeten, det er jo for vildt

Tabte selv 10 kg inden hvilket jeg var vildt stolt over, og føler mig top motiveret til at komme af med de +15 kg jeg har taget på indtil videre plus lidt ekstra

Jeg har også godt mærket noget til bækkenet, når jeg af og til har ligget ned længe nok, så det er nok ikke sådan, at jeg springer frisk og veludhvilet op fra luftmadrassen lørdag morgen

Tusind tak! 10 kilo er skuda også skide sejt! Men jeg må indrømme, at jeg bare ikke orker at skulle til at tabe lortet forfra efter graviditeten, så jeg er ikke super motiveret. Synes det er lidt træls Og jeg manglede endda stadig en 5 kilo før jeg var i mål, da jeg blev gravid

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Åh - nævn ikke bumserne! Min hæge er nærmest voldtaget af dem! Helt op til kinderne.. Så irriterende. Men det kan nogenlunde dækkes med masser af make-up. Det er i hvert fald derfra min gravide-glød kommer fra Tak Nilens Jord!

Hihi - det ser i hvert fald godt ud, selvom man føler det er lidt for meget Og kæresten er vel glad

Samme her! Bruger du foundation? Jeg har nemlig altid bare kun brugt pudder og blush, men den der pudder forsvinder bare i løbet af no time. Er dog bange for at se for malet ud med foundation, for har aldrig brugt det før 

Han klager bestemt ikke! Tror faktisk han ryster lidt på hovedet, når jeg udtaler mig om, at det er lidt for meget 

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

super gode billeder... hvornår er datoen du er sat til..

Tak er sat til d. 2. oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.