Prinsessens balsal 30+4 (31. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Filippa & Liva

Flot mave !

De ekstra kg. skal du nok komme af med igen ...

Vildt at du er i uge 31 nu, tiden går bare stærkt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Samme her! Bruger du foundation? Jeg har nemlig altid bare kun brugt pudder og blush, men den der pudder forsvinder bare i løbet af no time. Er dog bange for at se for malet ud med foundation, for har aldrig brugt det før 

Han klager bestemt ikke! Tror faktisk han ryster lidt på hovedet, når jeg udtaler mig om, at det er lidt for meget 

Ja, er begyndt at bruge det engang i mellem. Men mest hvis jeg skal ud, sådan rigtigt. For synes jeg ser så sminket ud med foundation.. Men! Jeg bruger det hverdag blandet op med fugtighedscreme på hagen. Og under det, har jeg concealer.. Så synes jeg, at jeg ser nogenlunde ud.. Er rigtig blevet en sminke-dåse hehe.

Men prøv dig frem Tricket med at blande det op med alm. creme, synes jeg er guld værd. For synes tit det føles som en maske, når man har det på ellers.

Haha - ih de mænd De er sgu sjove

Anmeld

28. juli 2011

channie-g

Frøken J. skriver:

Tak er sat til d. 2. oktober

super nice, det er der jo ikke så længe til... er du ved at være "klar" til det ??

Anmeld

28. juli 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

Du er simpelthen så smuk ..

Du bære det SÅ godt! og man kan slet ikke se at du har taget 15 kilo på, de gemmer sig godt  

Anmeld

28. juli 2011

chael

Frøken J. skriver:

Yes, her er den så. Kæmpemaven  

Jeg har det fortsat godt og er ikke sådan videre besværet. Jeg er begyndt at blive meget træt meget hurtigt, men det er også det. Og så kan jeg godt nogen gange være rimelig øm i bækkenet og understellet i al almindelighed.

Vægten siger, desværre, +15 kilo. Det er ikke så godt, men sådan er det jo. Jeg føler ikke så meget det er et problem på min krop, for jeg kan egentlig fortsat passe mit tøj fra før, hvis ikke lige maven er i vejen. Men jeg er DYBT deprimeret over, at fedtet har sat sig i mit ansigt, og undgår helst at se mig i spejlet. Synes det er ydmygende og slet ikke klædeligt. 

Bettepigen er crazy aktiv lige for tiden. Gør faktisk ofte rimelig AV! Ved ikke hvad der foregår derinde Håber ikke det er fordi, at hun har vendt sig om, så hun har røven mod fødeudgangen. 

Og ja, hvad ellers? I morgen skal jeg sove i telt på luftmadras i svigerforældrenes have. Det virkede først som en skide god idé, og tænkte det var no problem, i og med jeg er relativt ubesværet. Men alle bliver ved med at spørge, om jeg nu virkelig kan holde det ud, og så bliver man jo helt i tvivl

Fin mave! Rent kropsmæssigt, så ligner vi hinanden temlig meget, faktisk

Jeg har dog "kun" taget 6 kg på Og er 31+1.

*Camilla 31+1

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Flot mave !

De ekstra kg. skal du nok komme af med igen ...

Vildt at du er i uge 31 nu, tiden går bare stærkt !

Håber du har ret! Og ja, det er ikke til at tro! Det var da i går jeg kastede op af nervøsitet over NF. Hehe

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, er begyndt at bruge det engang i mellem. Men mest hvis jeg skal ud, sådan rigtigt. For synes jeg ser så sminket ud med foundation.. Men! Jeg bruger det hverdag blandet op med fugtighedscreme på hagen. Og under det, har jeg concealer.. Så synes jeg, at jeg ser nogenlunde ud.. Er rigtig blevet en sminke-dåse hehe.

Men prøv dig frem Tricket med at blande det op med alm. creme, synes jeg er guld værd. For synes tit det føles som en maske, når man har det på ellers.

Haha - ih de mænd De er sgu sjove

Concealer har jeg heller aldrig leget med  Måske man skulle prøve at gå i en matas og få tips og tricks. Synes fandme det er pinligt at se sådan ud i fjæset! Især fordi jeg alle dage har haft det sådan, at når resten af min krop var stor og tyk, så havde jeg da altid mit ansigt. Not any more!

Men så længe man kan gøre det naturligt. Jeg har nemlig bare dårlige flashbacks til billeder af de der sminkedukker med foundation i den HELT forkerte nuance

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

super nice, det er der jo ikke så længe til... er du ved at være "klar" til det ??

Mentalt? Tjoh! Jeg tror ikke det er gået op for mig endnu. Rent praktisk? Stort set! Har de fleste ting nu, skal bare have gjort hendes værelse klar

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Du er simpelthen så smuk ..

Du bære det SÅ godt! og man kan slet ikke se at du har taget 15 kilo på, de gemmer sig godt  

Tusind tak søde 

Og jeg vejede mig her til morgen, og har "kun" taget 14,6 på. For de der 400 gram de gør VIRKELIG forskellen! Haha

Anmeld

29. juli 2011

Frøken J.

chael skriver:

Fin mave! Rent kropsmæssigt, så ligner vi hinanden temlig meget, faktisk

Jeg har dog "kun" taget 6 kg på Og er 31+1.

*Camilla 31+1

Tak skal du have!

Og det er da skægt! Hvordan har du lige kringlet at tage så lidt på, din fusker??! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.