Vand scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Mutti2B

Masig skriver:

Har vist hørt det i tv engang, at de ikke bare sådan lige gav inseminering i så ung en alder, men det var nok dengang det var gratis hehe...

Ja det er dyrt for en HSU/HSG, men lægerne kan jo heller ikke bare sådan lige henvise til en uden at hun har forsøgt at lave en baby uden held.. Nøjagtig samme regler som for os andre ... Vi får jo heller ikke bare en henvisning så snart vi går i gang med projekt baby... Men ja det er lidt et dilemma at stå i i hendes situation, for hun kan spare HSU'en ved at blive insemineret hvis der IKKE er noget galt, men omvendt mister hun jo penge på inseminering hvis det alligevel bare er forgæves forsøg fordi det kræver en gennemskylning før der kan ske noget... Svær situation hehe...

Jeg havde heller ikke prøvet at blive gravid og jeg fik den da uden problemer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Mutti2B

Louise Diana Ovesen skriver:

Tror det skulle Citeres lidt til alle dem der har svaret. Hi hi:O)

Men troed faktisk en vand scanning var dyre end 800-1000,-?

Har du en gynækolog du kan anbefale?

Min gynækolog kan jeg desværre ikke anbefale. Hun kan til tider være en strid K!

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Jeg bede min læge om at henvis min til sådan en. Men fik så at vide, at de skulle vide om jeg ikke bare sådan lige kunne blive gravid. Fordi eller kunne han ikke henvise mig til det. Og jeg så skulle betale selv.

Er det virkeligt rigtig? 

Jeg tror ikke det er noget de bare lige gør, jeg fik en sådan scanning, ved gyn i forbindelse med udredning for barnløshed og med henblik på behandling. tror der skal lidt til før de bare laver sådan en, men ved det ikke med sikkerhed, da jeg ikke selv har fået min gennem egen læge

Anmeld

1. august 2011

Masig

Mutti2B skriver:

Jeg havde heller ikke prøvet at blive gravid og jeg fik den da uden problemer :-)

Okay, troede jeg ikke man bare kunne da den jo er en del af udredning for barnløshed... Men der kan man bare se...

Anmeld

1. august 2011

Mutti2B

Masig skriver:

Okay, troede jeg ikke man bare kunne da den jo er en del af udredning for barnløshed... Men der kan man bare se...

Jeg vil ikke sige at den er en del af udredning for barnløshed, men mere en del af et behandlingsforløb. For alle os enlige eller lesbiske ved jo ikke om vi kan blive gravide. Så før man starter i behandling og betaler en masse penge for det er det jo ret relevant.

Anmeld

2. august 2011

Masig

Mutti2B skriver:

Jeg vil ikke sige at den er en del af udredning for barnløshed, men mere en del af et behandlingsforløb. For alle os enlige eller lesbiske ved jo ikke om vi kan blive gravide. Så før man starter i behandling og betaler en masse penge for det er det jo ret relevant.

Jo jo men for os andre er det jo en del af udredning for barnløshed... Vi er jo nødt til at vide om vi fejler noget og om vi overhovedet skal have behandling...

Men kan godt se det fra jeres synspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.