Mutti2B skriver:
He he, nej, det kunne du jo ikke vide
Men jeg giver dig ret i at en HSU eller en HSG er at anbefale men det tror jeg nu også hun vil. Det er bare surt at hun skal betale ca 800-1000 kr for det når andre læger glædeligt henviser.
Med hensyn til alder så er det jo ikke noget de skal blande sig i. Hvor har du hørt om det henne? Så længe man er over 18 så er det op til en selv. Og vi betaler jo også i dyre domme for det
. Lesbiske får jo heller ikke at vide at de sagtens kan nå at finde en mand 
Ja, det er lidt træls hvis jeg selv skal betale selv, men gør jeg gerne hvis det kommer der til
Og det er klinikken jeg er ved i århus der har rådet mig til at gå i gennem egen læge og få lavet de undersøgelser for at være sikker. Så jeg nemligt ikke bruger masse at forsøg på det, og så finder ud af de er lukket
Ja, jeg er meget ung, ved jeg godt, og har mange år til at finde en og få børn med. Kan også være jeg finde en når jeg er 30 jeg vil have et barn med, ved man aldrig.
Men har det bedst med at stå på egen ben og klare alt ting selv
Og dette er noget jeg faktisk har tænkt om i 2-3 år nu. Så du kan tror det er vel overvejet. Men glæder mig bare så utroligt meget, det er helt vildt. Er så glad for mig beslutning. Og glæder mig til at blive ung mor. Og kan være "ung" med mit barn, på den gode måde.
Min mor var 21 år da hun fik mig. Hun var den yngste af mødre i min klasse da jeg gik i folkeskole. Hun gjordt alle mulig ting med mig, og gør det stadig, fordi hun ikke have glemt hvordan det er at være ung, og nyde livet
Da jeg var yngre var vi ude og shoppe, spise frosk og i biografen osv. Nu, går jeg faktisk i byen med min mor 2 gange om året. Fordi det er kun 2 gange om året hun vil. Men du kan tror jeg hygger mig. Har verdens bedste mor
Og jeg vil være en lige så god mor
Min mor er et rigtig stort forbillede kan i hører. Hi hi
Men som sagt, er så glad for min beslutning, om at gøre det alene, og ikke vente og vente
Men ja, manden i mit liv, regner jeg stadig med kommer en gang