Mutti2B skriver:
Altså da jeg skulle i gang med behandling med IUI-D anbefalede klinikken at jeg fik lavet en HSG (minder om en vandscanning). Det fortalte jeg min gynækolog og hun kunne lave den med det samme (det passede med min cyklus), men hun tog 800kr for det. Men som hun sagde: Hvis jeg lige laver en henvisning til dig til sygehuset så laver de det gratis. Som sagt så gjort. Jeg har altså også haft klamydia i min tidlige ungdom og har fået foretaget 2 keglesnit, så risikoen for at mine æggeledere var lukkede var der jo.
Men synes du skal slå på at det er klinikken der anbefaler det. Og det er dælme sure penge at punge ud på klatter, hvis der er lukket i æggelederne. Du skal bare være forberedt på at sygehuset må afvise dig 2 eller var det 3 gange inden du kommer til undersøgelsen, og det er jo 2-3 måneders ventetid før du kan komme igang med insemination.
Ja, de syntes nede i århus at det var godt jeg fik lavet det, da det jo, som du siger er rigtig træls og give penge ud til det, og så finder ud af de er lukket.
Jamen, det lød ikke til på ham det bare sådan lige kunne blive gjort
Men håber da han vil gøre det. Ved ikke en gang hvad det koster, hvis jeg selv skal betale?
Anmeld