Gravid trods menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Natalie88 skriver:

Halløj,

Jeg er ny her, og har nogen lignende tvivl som jer..

Jeg har været sammen med en fyr i 2 år, i den tid har han aldrig kommet i mig (Undskyld detaljen), men det gjode han nu her, for ikke så længe og har nu lige fundet ud af, at det passede med min æggeløsning. Dog tager jeg p-piller og har også passet dem i den tid. Men jeg skulle have haft min mens i mandags, den fik jeg ikke og tog så en G-test i tirsdags, som var negativ. Det også fint nok, men siden i onsdags har jeg kun blødt en lille smule og det er også ved at stoppe igen, udover har jeg nogen symptomer på graviditet og kan mærke, noget er, som det ikke plejer

Har tjekket om det kunne være en infektion eller influenza af en art - men der passer ikke nogen symptomer.

Så nu er jeg lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal forholde mig til det her. Håber jeg er gravid, men tror det sådan set ikke

Håber i har nogen ideér og kan hjælpe mig!

Hej Natalie88!

Velkommen til siden. Jeg håber du får masser af glæde af den. Først vil jeg lige foreslå at oprette din egen "tråd" som det hedder, inde under det emne som hedder Gravid eller Prøver at blive Gracid - der samler vi nemlig trådene om den slags emner som du spørger om. Lige nu har du nemlig bare oprettet et indlæg i en andens tråd om et andet emne.

Så prøve at copy-paste dit spørgsmål over i en ny tråd.

Hvis du skal have hjælp skal du bare spørge.

Mvh
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

mikaela

hejsa jeg er ny her  

kan se at nogle af jeg andre har haft mens, selvom i var gravid.

De sidste par uger har jeg troet at jeg var gravid, da jeg har haft meget ondt i brystvorterne, og når mig og min kæreste har haft sex, har det gjort meget ondt i underlivet. Sidste gang vi havde sex, fik jeg helt vildt ondt nederst i maven, og kunne næsten ikke rejse mig. 

Jeg skulle have mens i onsdags, men har først lige fået den nu. 

håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

mikaela skriver:

hejsa jeg er ny her  

kan se at nogle af jeg andre har haft mens, selvom i var gravid.

De sidste par uger har jeg troet at jeg var gravid, da jeg har haft meget ondt i brystvorterne, og når mig og min kæreste har haft sex, har det gjort meget ondt i underlivet. Sidste gang vi havde sex, fik jeg helt vildt ondt nederst i maven, og kunne næsten ikke rejse mig. 

Jeg skulle have mens i onsdags, men har først lige fået den nu. 

håber der er nogle der kan hjælpe

Velkommen til siden Det nemmeste for dig er at oprette dit eget dugfriske indlæg i en selvstændig tråd f.eks. i kategorien "Prøver at blive gravid"

Jeg har selv haft mens ind til 3 mdr. inde i min graviditet, så det kan altså godt lade sig gøre at være gravid på trods af mens...

K.h. Linda

Anmeld

5. september 2011

schmolke

har det samme...

kan man tag en test imens man har menses?

Anmeld

5. september 2011

DreamChild

Dette er en meget gammel tråd, helt tilbage fra 2008.

Efter hvad jeg ved, så burde du sagtens kunne tage en test selvom du har mens

Anmeld

5. september 2011

schmolke

okay mange tak så man behøver ikke vente til menses. er over ? skulle ha' haft det for 7 dage siden og har først fået det nu så tænkte om man kunne tag en test imorgen... min kæreste vil gerne vide om jeg er gravid... selv om han ik kom...

Anmeld

24. oktober 2013

Maria1313

Hej er ny herinde og søger om der er nogen der kan svare på mit svar. Jeg havde min mens sidste månede den 24 september. Og blødte lige tre dage hvor det stoppet og så blødte jeg igen. Så i den her månede har jeg haft som mavekrampe og skal havde min mens i dag bløder meget lidt. har taget en tampon i og der er kun lidt på. Og når jeg plejer og skal havde min mens har jeg smærter. Men det er overhovet ikke det samme har meget lidt smerter. Og bløder meget lidt. og har ømme bryster. Mit spørgsmål kan jeg være gravid.? Har læst at man kan bløde hvis ægget har sadt sig fast. Op til sin mens dag. Venlig hilsen maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.