Gravid trods menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

Becks

Dinar skriver:

neeejj hvor jeg er ked af på dine vejne at du har misted 3 gange virkelig ked af.

Hejsa... Det skal du ikke være, det er 8 år siden med den sidste
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Dinar

Beck skriver:

Hejsa... Det skal du ikke være, det er 8 år siden med den sidste
Knus

Har det noget at gøre med at du nu har svært at blive gravid??

Anmeld

12. januar 2009

Becks

Dinar skriver:

Har det noget at gøre med at du nu har svært at blive gravid??

Ja og min sygdom i underlivet

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

Beck skriver:

Ja og min sygdom i underlivet

gøre det noget hvis jeg spørge hvad det er for en sygdom?

Anmeld

12. januar 2009

Becks

Dinar skriver:

gøre det noget hvis jeg spørge hvad det er for en sygdom?

Nej da

Det er PCO, noget overvægtige piger (som mig) oftest får, der er dog også normal vægtige der har det...
Du kan læse om det her, det er nemmere end at skrive det ned www.pcoinfo.dk/

Og så har jeg en meget mild form for endometriose, som jeg slet ikke mærker til, den er der mange der bliver opereret for.. Og så har jeg cyster på æggestokkene... Men det hele vil hjælpe hvis jeg taber mig, så det er jeg igang med

Held og lykke med dit projekt

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

Beck skriver:

Nej da

Det er PCO, noget overvægtige piger (som mig) oftest får, der er dog også normal vægtige der har det...
Du kan læse om det her, det er nemmere end at skrive det ned www.pcoinfo.dk/

Og så har jeg en meget mild form for endometriose, som jeg slet ikke mærker til, den er der mange der bliver opereret for.. Og så har jeg cyster på æggestokkene... Men det hele vil hjælpe hvis jeg taber mig, så det er jeg igang med

Held og lykke med dit projekt

uhe ked af at høre, håber da snart du stå med 2streger.
Og min problem er at jeg skal tag på, hvor ironisk er livet ikke

Og alt mulig held og lykke til dig også.

Anmeld

12. januar 2009

Mormilla

Har lige taget en test og der var ikke noget Synes at det er mærkeligt, at jeg føler som om at jeg er... Ved sku ikke lige, hvad der er galt

Anmeld

14. januar 2009

Cris

Mormilla skriver:

Har lige taget en test og der var ikke noget Synes at det er mærkeligt, at jeg føler som om at jeg er... Ved sku ikke lige, hvad der er galt

Det er jeg ked af det at høre, men det tager tid nogle gang. Når man tror, at man er gravid, begynder man at lytte kroppen på en hel anden måde. Pludseligt kan man mærke mange nyte ting, netop for man er opmærkomt på det. Tag det rollig og det skal nok komme :-)

Anmeld

14. januar 2009

Mormilla

crv skriver:

Det er jeg ked af det at høre, men det tager tid nogle gang. Når man tror, at man er gravid, begynder man at lytte kroppen på en hel anden måde. Pludseligt kan man mærke mange nyte ting, netop for man er opmærkomt på det. Tag det rollig og det skal nok komme :-)

Som jeg os skrev tidliger, så kunne jeg jo os bare være ved at være syg. Og har snakket med lægen og jeg er lidt alm. syg. Så det går nok snart over

Men ja det tager tid!!! Det tog 3år, før jeg blev gravid med min dejlige søn... Men han var det vær, at vente på!!!

Anmeld

9. oktober 2009

Natalie88

Halløj,

Jeg er ny her, og har nogen lignende tvivl som jer..

Jeg har været sammen med en fyr i 2 år, i den tid har han aldrig kommet i mig (Undskyld detaljen), men det gjode han nu her, for ikke så længe og har nu lige fundet ud af, at det passede med min æggeløsning. Dog tager jeg p-piller og har også passet dem i den tid. Men jeg skulle have haft min mens i mandags, den fik jeg ikke og tog så en G-test i tirsdags, som var negativ. Det også fint nok, men siden i onsdags har jeg kun blødt en lille smule og det er også ved at stoppe igen, udover har jeg nogen symptomer på graviditet og kan mærke, noget er, som det ikke plejer

Har tjekket om det kunne være en infektion eller influenza af en art - men der passer ikke nogen symptomer.

Så nu er jeg lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal forholde mig til det her. Håber jeg er gravid, men tror det sådan set ikke

Håber i har nogen ideér og kan hjælpe mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.