Gravid trods menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2009

Mormilla

Beck skriver:

Men med mig, mener lægerne det er pga min sygdom i underlivet, og jeg mistede også alle gangene...

Men min veninde blødte gennem hele hendes graviditet og opdagde først hun skulle have et barn da hun havde veer... Hun er meget stor så man kunne ikke se hun var gravid...

Men prøv og tag en test og se hvad den siger

Knus

Ej det er jeg da ked af at høre!!! Håber at det snart lykkes for dig!!! Hvad er der galt, hvis jeg må spørger???

Men det er da vildt med din veninde!!! Det har jeg aldrig hørt om før!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

HeY

Beck skriver:

Ja...
Jeg har været gravid 3 gange og hver gang har jeg haft min mens...
Knus

Hvordan fandt du så ud af du var gravid ?
prøvede du bare tilfældig at tag en G-test ?

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Ej det er jeg da ked af at høre!!! Håber at det snart lykkes for dig!!! Hvad er der galt, hvis jeg må spørger???

Men det er da vildt med din veninde!!! Det har jeg aldrig hørt om før!!!

Tak, det er mange år efterhånden, var 15, 16 og 17 da det skete og på p-piller alle gangene :-)
¨Men den dag idag har jeg meget svært ved og blive gravid...

Jeg har PCO, en meget mild form for endometriose og så en masse cyster på æggestokkene....
ja det er vildt med hende...

Knus

Anmeld

11. januar 2009

Becks

HeY skriver:

Hvordan fandt du så ud af du var gravid ?
prøvede du bare tilfældig at tag en G-test ?

Første gang tog jeg én for sjov, fordi min veninde også skulle teste da hun troede hun var gravid... Men de viste lige omvendt, jeg var og hun var ikke... Jeg havde min mend og det havde hun ikke... Var 15 år der

De andre gange havde jeg det simpelthen på fornemmelsen

Knus

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Beck skriver:

Tak, det er mange år efterhånden, var 15, 16 og 17 da det skete og på p-piller alle gangene :-)
¨Men den dag idag har jeg meget svært ved og blive gravid...

Jeg har PCO, en meget mild form for endometriose og så en masse cyster på æggestokkene....
ja det er vildt med hende...

Knus

Ja det er ikke nemt når man har PCO. Har de prøvet at fjerne dine cyster??? Jeg har fået fjernet mine. Jeg havde også svært ved at blive gravid. Fik hjælp men det hjalp ikke. Så en dag var jeg blevet gravid på normal vis.

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Ja det er ikke nemt når man har PCO. Har de prøvet at fjerne dine cyster??? Jeg har fået fjernet mine. Jeg havde også svært ved at blive gravid. Fik hjælp men det hjalp ikke. Så en dag var jeg blevet gravid på normal vis.

Nej de vil ikke fjerne dem, så længe de ikke genere mig... Og mærker ikke noget til dem overhoved

Det er dejligt at du blev gravid på normal vis

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

crv skriver:

Jo, jeg fik en gang mens som jeg plejer. Men 4 uger senere er der sket det, jeg har fortælt til dig. Jeg har bestilt tid hos lægen og det har taget noget tid inden jeg fik tid til en scanning. Den dag jeg skulle til scanning troede jeg, at jeg måske var 6-7 uger gravid, og jeg var 10 uger gravid! Så begynte jeg at tænke tilbage og fand ud, at jeg har haft en mens i mens. Så hvis du prøver at blive gravid eller er sket noget som ikke var planlæg, skynd dig så at købe en test, hvis du kan mærke, at du kan mærke at der er noget som ikke er helt normalt. Undskyld for min dårlig forklaring, jeg er ikke danskere, som du rigtigt har gættet jeg er kun danskgift.

Det gøre ikke så meget, jeg er heller ikke dansk.

Neeejjj hvor vildt.

Jamen jeg skulle have haft min mens her den 11, jan men den er ikke kommet så jeg venter lidt og ser hvad der sker inden jeg tjekker det.

Man jeg har taget en test før det og der var ikke sket noget så gider ikke tag en test til og så er der intet at se.

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

Beck skriver:

Nej de vil ikke fjerne dem, så længe de ikke genere mig... Og mærker ikke noget til dem overhoved

neeejj hvor jeg er ked af på dine vejne at du har misted 3 gange virkelig ked af.

Anmeld

12. januar 2009

Mormilla

Beck skriver:

Jeg mærkede heller ikke til dem. Men fik dem fjernet pga. at de mente at det godt kunne gøre så jeg ikke blev gravid...

Ja det var lækkert. Min mand siger at en fugl ligger ikke æg før reden er færdig Det han mener med det er. Vi havde købt hus og der var en del vi skulle ha lavet Da vi havde lavet det, blev jeg gravid. Så var reden færdig LOL

Anmeld

12. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Jeg mærkede heller ikke til dem. Men fik dem fjernet pga. at de mente at det godt kunne gøre så jeg ikke blev gravid...

Ja det var lækkert. Min mand siger at en fugl ligger ikke æg før reden er færdig Det han mener med det er. Vi havde købt hus og der var en del vi skulle ha lavet Da vi havde lavet det, blev jeg gravid. Så var reden færdig LOL

Haha oki, det var et godt ordsprog, som viste sig og tale sandt Tillykke med det...
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.