Gravid trods menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

104.780 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. december 2008

OKtober projekt

Hej Piger.
Min cyklus har været meget mystisk denne gang...andre der har oplevet noget lignende??

Jeg havde ægløsning d. 16 december, da 17 i min cyklus. På dag 25 i min cyklus (juleaftensdag) kom min mens. Meget lidt blod - kun lidt lyserødt på papiret når jeg tørrede mig (sorry detaljerne ) De sidste to dage har jeg blødt frisk blod - men meget meget begrænset i forhold til hvad jeg normalt gør.

Jeg har siden ægløsning har mens lignedne smerter og har det stadig til trods for min mens er kommet. Jeg har ømme bryster og de er vokset!

Nu efter kun 3 dage er jeg stort set holdt med at bløde....

Nogen der har prøvet noget lignede?? Hvad tænker i om denne underlige cyklus? Er der en lille chance for at jeg kan være gravid trods jeg har blødt?? Måske min krop ikke har producerett nok hcg til at holde mens væk... ??

meget underligt syntes jeg

Knus Oktoberprojekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Dinar

Hejsa, har lige oprettet min bruger og må godt nok sig vi i sammen båd.

Det samme sket for mig, og derfor er jeg også herinde.
For 2uge siden blødte også bare lidt sådan at jeg kunne tør det og da var en lille smulle blod, man jeg skal også have min mens her den 11, så må vi se hvad der sker eller om det overhoved kommer.

Jeg har en cyklus på 23 dag og nå min mens kommer så holder den 5 til 7 dag men den her gang var det sådan den kom helt klar blod i 1 dag havde ikke i 2 dag og fik det sener igen total underligt.

Knus herfra og håber vi begge snart for svar på hvad der sker.

Anmeld

7. januar 2009

Cris

Hvorfor skynder du dig ikke at købe en gravid.test??? Jeg har haft noget lignende og jeg var gravid :-) Jeg gik rund hele tiden og sagde: nej, jeg er ikke gravid for jeg har smerter, menstr kommer snart. Og ømme bryster har jeg tit i de første par dag i mens. Men jeg ventede og ventede og synes at jeg følte mig lidt anderledes. Så købte jeg to test. Den ene brugte jeg midt på dagen, da jeg kom hjem og det tog lidt tid inden den blev positiv. Den anden brugte jeg næste morgen så snart jeg kom ud af sengen og yeps, positiv med det samme. Køb et par test så snart du kan :-)

Anmeld

8. januar 2009

Dinar

crv skriver:

Hvorfor skynder du dig ikke at købe en gravid.test??? Jeg har haft noget lignende og jeg var gravid :-) Jeg gik rund hele tiden og sagde: nej, jeg er ikke gravid for jeg har smerter, menstr kommer snart. Og ømme bryster har jeg tit i de første par dag i mens. Men jeg ventede og ventede og synes at jeg følte mig lidt anderledes. Så købte jeg to test. Den ene brugte jeg midt på dagen, da jeg kom hjem og det tog lidt tid inden den blev positiv. Den anden brugte jeg næste morgen så snart jeg kom ud af sengen og yeps, positiv med det samme. Køb et par test så snart du kan :-)

Havde du da mens eller kom den slet ikke forstå ikke rigtigt???

Anmeld

10. januar 2009

Cris

Dinar skriver:

Havde du da mens eller kom den slet ikke forstå ikke rigtigt???

Jo, jeg fik en gang mens som jeg plejer. Men 4 uger senere er der sket det, jeg har fortælt til dig. Jeg har bestilt tid hos lægen og det har taget noget tid inden jeg fik tid til en scanning. Den dag jeg skulle til scanning troede jeg, at jeg måske var 6-7 uger gravid, og jeg var 10 uger gravid! Så begynte jeg at tænke tilbage og fand ud, at jeg har haft en mens i mens. Så hvis du prøver at blive gravid eller er sket noget som ikke var planlæg, skynd dig så at købe en test, hvis du kan mærke, at du kan mærke at der er noget som ikke er helt normalt. Undskyld for min dårlig forklaring, jeg er ikke danskere, som du rigtigt har gættet jeg er kun danskgift.

Anmeld

10. januar 2009

Mormilla

Jo, jeg fik en gang mens som jeg plejer. Men 4 uger senere er der sket det, jeg har fortælt til dig. Jeg har bestilt tid hos lægen og det har taget noget tid inden jeg fik tid til en scanning. Den dag jeg skulle til scanning troede jeg, at jeg måske var 6-7 uger gravid, og jeg var 10 uger gravid! Så begynte jeg at tænke tilbage og fand ud, at jeg har haft en mens i mens. Så hvis du prøver at blive gravid eller er sket noget som ikke var planlæg, skynd dig så at købe en test, hvis du kan mærke, at du kan mærke at der er noget som ikke er helt normalt. Undskyld for min dårlig forklaring, jeg er ikke danskere, som du rigtigt har gættet jeg er kun danskgift.

Ej hvor sjovt!!!

Jeg har lige haft mens. Men jeg føler at der måske kunne være noget, men er ikke sikker. Jeg har kvalme hele tiden, er meget træt og det stikker lidt i undelivet en gang i mellem. Men gider ikke bruge penge på en test, hvis der ikke er noget. Ved godt at det lydere dumt. Men vil gerne ha en mere og bliver jo skuffet hvis der ikke er noget. Jeg hader når man tror der er noget og så der ikke er Det kunne jo os bare være at jeg var ved at være lidt syg. Jeg ved det ikke...

Hvad synes i at jeg skal gøre???

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Er der nogen som har haft menstruation mens de var gravid???

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Er der nogen som har haft menstruation mens de var gravid???

Ja...
Jeg har været gravid 3 gange og hver gang har jeg haft min mens...
Knus

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Beck skriver:

Ja...
Jeg har været gravid 3 gange og hver gang har jeg haft min mens...
Knus

Okay vildt!!!!!
Jeg kan ikke finde ud af om der måske kunne være noget.

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Okay vildt!!!!!
Jeg kan ikke finde ud af om der måske kunne være noget.

Men med mig, mener lægerne det er pga min sygdom i underlivet, og jeg mistede også alle gangene...

Men min veninde blødte gennem hele hendes graviditet og opdagde først hun skulle have et barn da hun havde veer... Hun er meget stor så man kunne ikke se hun var gravid...

Men prøv og tag en test og se hvad den siger

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.