Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Ville bare lige sige at øget tissetrang i starten af graviditeten er meget normalt
Ville bare lige sige at øget tissetrang i starten af graviditeten er meget normalt
ja er det nemlig.... læste en masse igår... det er blodtilstrømmen der også gør at man skal tisse meget mere...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Lige præcis.
Lige præcis.
Anonym skriver: ja er det nemlig.... læste en masse igår... det er blodtilstrømmen der også gør at man skal tisse meget mere...
Fenja09 skriver: Skal ikke kunne sige, om du er gravid eller ej, men tror ikke man kan se det så tidligt pga at man tisser mere. Årsagen til at man som gravid tisser hyppigere end normalt skyldes at barnet fylder meget og presser på blæren og det vil det ikke gøre i starten af graviditeten. Men at du/i får ønsket om en bebs opfyldt inden længe! /Fenja
Skal ikke kunne sige, om du er gravid eller ej, men tror ikke man kan se det så tidligt pga at man tisser mere. Årsagen til at man som gravid tisser hyppigere end normalt skyldes at barnet fylder meget og presser på blæren og det vil det ikke gøre i starten af graviditeten.
Men at du/i får ønsket om en bebs opfyldt inden længe!
/Fenja
det kan sagtnes være graviditet, fordi pga øgede blodtilstrøm, for man hyppig vandladning... læste det inde på minmave.dk
Ditte_Marie skriver: jeps det havde jeg nemlig.. skide irriterende
jeps det havde jeg nemlig.. skide irriterende
hehehe og du følte det ikke som blærrebetændelse på nogen tidspunkter ?????
Anonym skriver: hehehe og du følte det ikke som blærrebetændelse på nogen tidspunkter ?????
Ditte_Marie skriver: Nej, for når jeg har haft blærebetændelse, så har jeg haft ondt samtidig.. altså det svider når man tisser.
Nej, for når jeg har haft blærebetændelse, så har jeg haft ondt samtidig.. altså det svider når man tisser.
ja det synes jeg altså ikke det gør overhoved... så jeg ved slet ik om jeg skal ringe til lægen,... gider ikke hvis det ikke er blærrebetændelse
Pernille08 skriver: Altså det kan selvfølgelig godt være en graviditet , men jeg tænker bare ægget har jo dårligt sat sig fast . Nogen har selvfølgelig tidlige symptomer . Ja jeg vil i hvertfald bare for jer . Og håber den er der .
Altså det kan selvfølgelig godt være en graviditet , men jeg tænker bare ægget har jo dårligt sat sig fast . Nogen har selvfølgelig tidlige symptomer . Ja jeg vil i hvertfald bare for jer . Og håber den er der .
Tak ... det med ægget , hvis jeg er gravid, så har ægget helt sikkert sat sig fast men jeg aner jo ikke noget, jeg må vente en uge endnu..
Anonym skriver: Tak ... det med ægget , hvis jeg er gravid, så har ægget helt sikkert sat sig fast men jeg aner jo ikke noget, jeg må vente en uge endnu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128