øget tissetrang 11 dage før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Filippa & Liva

Skal ikk kunne sige om du reelt er gravid eller ej, men den øgede tissetræng du skriver at du fornemmer kan ihvertfald ikk bevise at du er gravid da du først vil opleve en øget tissetræng når du noget længere henne i en graviditet, i og med at livmoderen først skal vokse før den presser nedad mod blæren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Filippa & Liva

Glemte at skrive, at hvis du stadig har 11 dage til forventet mens har et evt. befrugtet æg jo ikk nået at sætte sig fast endnu ... Så jeg ville umiddelbart ikk tro på at den øgede tissetræng er pga. en graviditet, men jeg krydser fingre for dig !

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Glemte at skrive, at hvis du stadig har 11 dage til forventet mens har et evt. befrugtet æg jo ikk nået at sætte sig fast endnu ... Så jeg ville umiddelbart ikk tro på at den øgede tissetræng er pga. en graviditet, men jeg krydser fingre for dig !

tak og tak for svar

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

skal også lige sige, at min mave er meget oppustet, har den også været i 4-5 dage nu fra formmiddag til jeg går i seng , plejer den heller ikke være... 

så meget øget tissetrang og oppustet mave, vil sår'n ønske det er gode tegn  

Ikke for at bryde dine drømme, men minmave har været oppustet i 10 dage nu. heheh

Eij jeg håber da for dig den er der.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ikke for at bryde dine drømme, men minmave har været oppustet i 10 dage nu. heheh

Eij jeg håber da for dig den er der.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg bliver nødt til lige at poste det her: Tyvstjålet fra http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalende r/uge-for-uge/3.htm

Hyppig vandladning
Måske har du opdaget at du skal oftere på toilettet for måske kun at aflevere et par enkelte dråber, på trods af at det føles som om, at du skal af med mindst en hel liter.

Hyppig vandladning kan forekomme allerede 1 uge efter befrugtningen er sket. Få for en sikkerheds skyld din urin undersøgt hos din læge for bakterier, da symptomerne også kan betyde, at du har fået dig en blærebetændelse

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg bliver nødt til lige at poste det her: Tyvstjålet fra http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalende r/uge-for-uge/3.htm

Hyppig vandladning
Måske har du opdaget at du skal oftere på toilettet for måske kun at aflevere et par enkelte dråber, på trods af at det føles som om, at du skal af med mindst en hel liter.

Hyppig vandladning kan forekomme allerede 1 uge efter befrugtningen er sket. Få for en sikkerheds skyld din urin undersøgt hos din læge for bakterier, da symptomerne også kan betyde, at du har fået dig en blærebetændelse

Tak for det men det er ikke kun enkelte dråber, jeg tisser meget hver gang  

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tak for det men det er ikke kun enkelte dråber, jeg tisser meget hver gang  

Det var mere det med at hyppig vandladning kan forekomme 1 uge efter befrugtningen.
- Nogen siger det først sker senere i graviditeten. Det er jo så ikke altid tilfældet.

Anmeld

27. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

hvornår sætter et æg sig fast efter befrugtning ???

På 5.-7. dagen, det vil sige ca. 1 uge før forventet mens.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

På 5.-7. dagen, det vil sige ca. 1 uge før forventet mens.

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.