øget tissetrang 11 dage før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var mere det med at hyppig vandladning kan forekomme 1 uge efter befrugtningen.
- Nogen siger det først sker senere i graviditeten. Det er jo så ikke altid tilfældet.

ja tak skal du have... jeg er lige gået ned i stuen, kan ikke sove, har det lidt skidt faktisk.. ligger og tænker på om det mon er blærrebetændelse jeg har fået.. det føles lidt mærkeligt nemlig... 

er os lidt svimmel og fryser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

GitteC78

fingre for at du er gravid....

Hvis det er blærebetændelse er du ikke i tvivl, jeg har aldrig haft det, men min søster får det. Hun siger at man ikke er i tvivl, da det gør pisse ondt, når man tisser, det skulle føler som om man tisser glas.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Glemte at skrive, at hvis du stadig har 11 dage til forventet mens har et evt. befrugtet æg jo ikk nået at sætte sig fast endnu ... Så jeg ville umiddelbart ikk tro på at den øgede tissetræng er pga. en graviditet, men jeg krydser fingre for dig !

der er faktisk heller ikke 11 dage til mens... der er 8-9 Dage

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

ja tak skal du have... jeg er lige gået ned i stuen, kan ikke sove, har det lidt skidt faktisk.. ligger og tænker på om det mon er blærrebetændelse jeg har fået.. det føles lidt mærkeligt nemlig... 

er os lidt svimmel og fryser... 

Øv det er da rigtig skidt, at du har fået det dårligt. God bedring, og håber det ikke er blærebetændelse.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv det er da rigtig skidt, at du har fået det dårligt. God bedring, og håber det ikke er blærebetændelse.

tak jeg har det bedre idag  

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

tak jeg har det bedre idag  

Det var godt.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

fingre for at du er gravid....

Hvis det er blærebetændelse er du ikke i tvivl, jeg har aldrig haft det, men min søster får det. Hun siger at man ikke er i tvivl, da det gør pisse ondt, når man tisser, det skulle føler som om man tisser glas.

nej men jeg plejer heller aldrig være i tvilvl, for det gør os hamrende ondt på mig at have blærrebetændelse, men må indrømme at jeg er i tvilv, inat havde jeg det så underligt, jeg blev svimmel , havde hovedpine, begyndte at fryse, havde det som om jeg havde feber og så javede det ''dernede'' og skulle tisse 4 gange på meget kort tid... 

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var mere det med at hyppig vandladning kan forekomme 1 uge efter befrugtningen.
- Nogen siger det først sker senere i graviditeten. Det er jo så ikke altid tilfældet.

nej fordi det er ikke kun pga af evt baby trykker på blærren der gør at man tisser oftere, læste mig også frem til at det har noget at gøre med blodtilstrømmen, derfor kan man godt få hyppig vandladning meget tidligt i en graviditet  

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Skal ikke kunne sige, om du er gravid eller ej, men tror ikke man kan se det så tidligt pga at man tisser mere. Årsagen til at man som gravid tisser hyppigere end normalt skyldes at barnet fylder meget og presser på blæren og det vil det ikke gøre i starten af graviditeten.

Men  at du/i får ønsket om en bebs opfyldt inden længe!

/Fenja

Ville bare lige sige at øget tissetrang i starten af graviditeten er meget normalt

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

nej fordi det er ikke kun pga af evt baby trykker på blærren der gør at man tisser oftere, læste mig også frem til at det har noget at gøre med blodtilstrømmen, derfor kan man godt få hyppig vandladning meget tidligt i en graviditet  

Lige præcis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.