Kan man sove nøgen når der er børn der kommer ind om morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

MinNoah

Kun til en vis alder synes jeg...

Når børnene når skolealderen tror jeg ikke det er det fedeste for dem at komme ind til to nøgne forældre om morgene, jeg ville HADE det som barn..

Det undrer mig godt nok at så mange sover nøgen Jeg ville føle det helt forkert at sove HELT nøgen! I trusser er ok, men i bar r.. også... eeejj... håber I skifter sengetøj meget ofte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Malonde1985

Jeg sover altid med tøj på :-).. Jeg fryser altid om natten, så det er svaret :-). Men synes det er helt fint ellers at gøre det :-)

Anmeld

27. juli 2011

merle2010

vi sover da nøgne... og sidste sommer rendte vi alle nøgne rundt i lejligheden da det bliver så forbandet varmt heroppe...

vi går osse i bad sammen og i svømmehallen sammen o.s.v. så det kan jeg bestemt ikke se noget problem i..

hvis de store på 5 spørger, så forklarer vi på deres niveau..

da jeg var gravid ville de meget gerne prøve at suge mælk ud af mine bryster, der satte jeg dog grænsen.. hehe.. men de så jo at der løb mælk ud engang imellem..

vi er meget åbne omkring nøgenhed herhjemme..

men har faktisk en gammel bekendt der slet ikke viser sig nøgen over for sine børn og føler at det er upassende, også selvom børnene er små.. det synes jeg sku er noget akavet..

men det er bare min mening..

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

MinNoah skriver:

Kun til en vis alder synes jeg...

Når børnene når skolealderen tror jeg ikke det er det fedeste for dem at komme ind til to nøgne forældre om morgene, jeg ville HADE det som barn..

Det undrer mig godt nok at så mange sover nøgen Jeg ville føle det helt forkert at sove HELT nøgen! I trusser er ok, men i bar r.. også... eeejj... håber I skifter sengetøj meget ofte

Et barn, som har været vant til at sådan er det bare, vågner jo ikke pludselig om en morgen omrking skolestart og tænker 'Ejjjj min Far og Mor er nøgne - AAAAD!!!'

Jeg var vant til det fra lille, og min blufærdighed kom helt naturligt sammen med puberteten.

Desuden er det sundt for de nedre dele mv. ikke at være lukket inde i døgndrift - endda mere hygiejnisk vil jeg skyde på, hvis man SKAL snakke hygiejne.

Jeg kan nu bare ikke rigtigt holde ud at noget strammer når jeg skal sove, og jeg får det varmt, derfor sover jeg/vi nøgne. Det er SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.