Kan man sove nøgen når der er børn der kommer ind om morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

twinboys

Ja da sover selv nøgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

NinaNymannMadsen

det jo helt op til en selv.

jeg sover kun i trusser og kæresten sover for det meste helt nøgen. tror jeg ville tænke mere over det når mine børn bliver ældre men lige nu er min datter kun 2 og den næste er på vej (er 29+3)

Anmeld

27. juli 2011

A&F

Nej det synes jeg ikke, at man kan

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Jeg har stemt nej. Indrømmet, jeg er kringlet i hovedet når det kommer til nøgenhed. Får kuldegys når jeg tænker på jeg faktisk har ammet ham, kan slet ikke få mig selv ind på hans værelse om natten uden en morgenkåbe/tshirt på

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Jeg sover nøgen men også fordi jeg sover 110% bedre sådan, men lige så snart jeg står op tager jeg nattøj på eller alm tøj på og det vil jeg altid blive ved med.. hvis mit barn kommer ind om natten må jeg da lige oppe i noget håber da ikke mit barn dør af at se mig da ikke når han ser mig gå i bad igeng imellem hihihi

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Ja det synes jeg sagtens man kan...

Vi ser alle ens ud og det kan børnene godt lære og for mig er det ingen skam at være nøgen.

Anmeld

27. juli 2011

Fru Nielsen

Jeg sover ofte nøgen, så ja det syntes jeg sagtens man kan.....

Nicklas er 4 år gammel nu, og går meget op i det der med tissemand og tissekone, og at vi som mænd og kvinder er forskellige. Han skal ikke som sådan stå og stirre på mig, men jeg syntes det er fint drengen ved der er forskel på hvordan man ser ud, mand som kvinde....

Også lige en lille sjov historie som lige netop gælder det der.....

Nicklas på 4 år og jeg sad en dag til frokost hos min mormor og morffar og pludselig kigger drengen på mig og siger, Mor hvorfor sover du egentlig med bar tissekone??

Hmm, pinligt... Og prøvede at snakke om lidt andet og sige jeg ikke gad høre om tissekone nu når vi sad og spiste, men drengen holdt på hans og ville have et svar. Så med en forarget mormor ved min side måttte jeg fortælle ham at det var fordi at det kunne jeg bedst lide, ligesom han bedst kan lide at sove uden undertrøje.... Også var den egentlig ikke længere!!

Anmeld

27. juli 2011

Mig med maven

muzen skriver:

ja da, går du ikke også i bad med dine børn?

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Fru Nielsen skriver:

Jeg sover ofte nøgen, så ja det syntes jeg sagtens man kan.....

Nicklas er 4 år gammel nu, og går meget op i det der med tissemand og tissekone, og at vi som mænd og kvinder er forskellige. Han skal ikke som sådan stå og stirre på mig, men jeg syntes det er fint drengen ved der er forskel på hvordan man ser ud, mand som kvinde....

Også lige en lille sjov historie som lige netop gælder det der.....

Nicklas på 4 år og jeg sad en dag til frokost hos min mormor og morffar og pludselig kigger drengen på mig og siger, Mor hvorfor sover du egentlig med bar tissekone??

Hmm, pinligt... Og prøvede at snakke om lidt andet og sige jeg ikke gad høre om tissekone nu når vi sad og spiste, men drengen holdt på hans og ville have et svar. Så med en forarget mormor ved min side måttte jeg fortælle ham at det var fordi at det kunne jeg bedst lide, ligesom han bedst kan lide at sove uden undertrøje.... Også var den egentlig ikke længere!!

Ha ha, klasse!

Anmeld

27. juli 2011

millesofie

ej for fanden nu holder det sgu op!!!!

selvfølgelig må man det! man skal da sørge for at de små får et ordenligt forhold til deres krop og det kan de jo ikke hvis deres forældre er angst for nøgenhed!

jeg siger ikke at man skal sove med sine børn nøgen og at man skal gå i bad med dem osv men man skal da kunne gå rundt uden tøj på der hjemme uden at blive flov eller have lyst til at gemme sig.

at være nøgen er jo naturligt og det skal også ses sådan

håber din veninde kommer på bedre tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.