Kan man sove nøgen når der er børn der kommer ind om morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man sove nøgen når man har fået børn, som kommer ind om morgenen??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

15.063 visninger
33 svar
1 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

muzen

ja da, går du ikke også i bad med dine børn?

Anmeld

27. juli 2011

netdaddy

Nøgenhed er da noget af det mest naturlige i denne verden. Dermed ikke sagt at man bare skal smide kludene i fuld offentlighed, men at man går rundt nøgen derhjemme og ad den vej lærer sine børn et naturligt forhold til kroppen og det at folk ser lidt forskellige ud (men dog er skabt ens) uden tøj på kan da på ingen måde skade.

Vi går jo også i svømmehallen og vasker os inden vi går i vandet og igen når vi er færdige med at bade. Her er der oven i købet fremmede mennesker tilstede som i sagens natur også er nøgne.

Personligt synes jeg ikke man skal skamme sig over at være nøgen foran sine børn uanset hvordan man så ser ud uden tøj på.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Jg sover nøgen
Men en veninde sagde det var upassende da vi kom til atsnakke om det, derfor ville jeg høre andrs mening

Anmeld

27. juli 2011

MortilCilas

netdaddy skriver:

Nøgenhed er da noget af det mest naturlige i denne verden. Dermed ikke sagt at man bare skal smide kludene i fuld offentlighed, men at man går rundt nøgen derhjemme og ad den vej lærer sine børn et naturligt forhold til kroppen og det at folk ser lidt forskellige ud (men dog er skabt ens) uden tøj på kan da på ingen måde skade.

Vi går jo også i svømmehallen og vasker os inden vi går i vandet og igen når vi er færdige med at bade. Her er der oven i købet fremmede mennesker tilstede som i sagens natur også er nøgne.

Personligt synes jeg ikke man skal skamme sig over at være nøgen foran sine børn uanset hvordan man så ser ud uden tøj på.

Anmeld

27. juli 2011

2721

Så længe de er små syntes jeg det er op til en selv. Men når de bliver ældre teenagere syntes jeg kke længere det er passende. Jeg erindre stadig tydeligt hvor utilpas det gjorde mig at min mor INGEN hæmninger havde.

Anmeld

27. juli 2011

mortilflere

Ja men jeg viser mig ik nøgen for ham på 18 han er meget blufærdig , hende på 15 er kold i røven oxo over for hendes far , hun går bare på wc når han er i bad , eller står og hælder koldt vand over ham  , og så hiver han hende ind under brugseren med alt tøjet på  tja de lyder så skøre på skrift , og er det oxo ....

Anmeld

27. juli 2011

december-babyen

Jeg sover med en bluse på men bundløs...Kæresten sover helt nøgen.

Vi skynder os dog altid at dække os til når knægten kommer ind om morgenen da jeg ikke synes man behøver at smide de ædlere dele op i ansigtet på en 8½ årig dreng.

Synes i bund og grund det er op til en selv.

Anmeld

27. juli 2011

Rosa

Jeg sover alligevel aldrig nøgen, men dem der gør - fint fint!!!  Jeg tror jeg ville tage tøj på når ungerne nåede skolealderen... Men det er bare mig, det behøver andre jo ikke at gøre 

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

..

jeg ville ikke kunne gøre det, men sover aldrig nøgen. Har som minimun altid trusser på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.