MajseMaja skriver:
Var ikke klar over de kunne vare i flere timer, troede kun de varede et par minutter af gangen, men så tror jeg at jeg har haft plukveer hele dagen idag og hele aftenen igår. Det er virkelig ubehageligt og vil bare sove mig fra det da det er så ubehageligt. Jeg har ikke haft kontaktet læge eller jordemoder pga. Det før, men burde jeg gøre det? Er idag 29+1
Ved ikke hvor mange jeg oplever, men er begyndt at have dem stortset hver dag.
Nej nej, altså plukveerne varer ikke flere timer - men de kommer med få minutters mellemrum og varer vel i ca. 30 sekunder af gangen og sådan bliver de ved med at komme med få minutters mellemrum i flere timer af gangen ... Det er ikk selve plukveen som varer flere timer, nej puha da, heldigvis ikke. 
Hvordan ubehageligt oplever du dem?
For de må jo helst ikk gøre direkte ondt, som sådan ... 
Mine er møg ubehagelige men gør ikk direkte ondt, dog spænder det simpelthen så meget i hele livmoderen og jeg kan mærke det fra start til slut og min mave bliver stenhård. 
Vil sige at hvis du oplever dem regelmæssigt og de evt. gør ondt, så tag en snak med din jordemoder omkring det ...
At du har dem hver dag nu hvor du er 29+1 skulle vist være helt normalt, men du skal selvfølgelig ikk føle smerte eller opleve at de kommer decideret regelmæssigt eller konstant.
Anmeld