Gravid med tvillinger jubbiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

sandorff

hvor dejligt...  to blessings

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

baby012

Hvor er det bare fantastisk  

kæmpe tillykke herfra ! 

Anmeld

27. juli 2011

twinboys

Babylil skriver:

WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse  Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig

Stort tillykke ... kender din følelse... dobbelt held, dobbelt lykke, dobbelt kærlighed...

Bare dobbelt af det hele

Mor til Oliver & Alexander

Anmeld

27. juli 2011

JeNoVa

Tillykke med dem, det er stort! Jeg fødte selv et par tveæggede tvillingepiger for fire måneder siden, og det har været rigtig hårdt. Men det er også bare så spændende at se dem vokse op sammen, og det er helt klart en dobbelt gave.

Pas på dig selv i graviditeten og træn din ryg med lette øvelser hver dag med start allerede nu. Det vil du få gavn af senere i graviditeten. Drik MASSER af vand HVER dag, da du nu skal rense kroppen for tre. Få dig sådan en lang pude til at sove med, som kan aflaste ryg og hofter (jeg ved desværre ikke, hvad den hedder).

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

Babylil skriver:

Vi har ingen tvillinger i familien, men vi har været i behandling med mikroinsemination, hvor vi fik lagt to æg op, så der var en chance for tvillinger, men havde ikke turde håbe på det Det lykkedes for os i første forsøg og så fik vi oven i købet tvillinger

IIIIIH hvor er det fantastisk, glæder mig til at følge jer 

Anmeld

27. juli 2011

Chalala85

Stort tillykke med de 2 spirer

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Babylil skriver:

Har du Joan Grønnings bog om tvillinger den nye udgave fra 2010? For så er jeg da interesseret, hvis den er i god stand og sådan

Den blev købt i febuar, men finder den lige. Jeg jo igang med en "tvillinge" graviditet, men har ikke haft den fremme siden starten af maj (hvor vi flyttede), så skriver lige når jeg har fundet den.

Skal også lige tjekke om der er skrevet i den og i så fald med hvad

Anmeld

27. juli 2011

twinny

weee stort tillykke med to bebser... Det er fantastisk...

Anmeld

27. juli 2011

ønskebørn74

Babylil skriver:

WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse  Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig

Hold da op!!  Tillykke med de to små fræksakker!!

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Den blev købt i febuar, men finder den lige. Jeg jo igang med en "tvillinge" graviditet, men har ikke haft den fremme siden starten af maj (hvor vi flyttede), så skriver lige når jeg har fundet den.

Skal også lige tjekke om der er skrevet i den og i så fald med hvad

Så er den fundet frem. Det eneste der er skrevet i den er datoer for ugerne og det er med blyant. Se billeder. Har ikke det beste viskelæder (typisk), så ved ikke om du selv vil viske det ud. Skriver også lige en PB.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.