Gravid med tvillinger jubbiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Giraffen

Babylil skriver:

WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse  Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig

Waaaauw stort tillykk!!!(du får lige to )

Har I tvillinger i familien eller er det total overraskelde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

svanen73

Tillykke

Hilsen en tvillingemor med døtre på snart 18 år...bare sørg

Anmeld

26. juli 2011

Mussen2

Wauu, var det NF scanning? Hold da op og tillykke, havde du selv noget som helts på fornemmelsen eller kan se noget i bakspejlet?

Anmeld

26. juli 2011

Kofoed.

Babylil skriver:

Ja, det har jeg hørt, men hvordan synkroniserer man dem, er der en teknik? He he

Jeg vil helst sikkert lige tjekke mødregruppen ud - tak for det

Jeg er 7 + 1 idag, så det er stadig meget tidligt

He he har faktisk allerede babybøger, men skal nok anskaffe mig en om tvillinger

Hvis det er så har jeg den bog KaMa snakker om, 100 kr så er den din, skal nok betale proto og det.

Men tillykke og nyd den. Håber for dig den bliver nem og lige til

Anmeld

26. juli 2011

Silja&Noam

Rigtig stort tillykke gange to sikke en dejlig overraskelse glæder mig til ar følge jer..

Anmeld

26. juli 2011

Nessie

Dobbelt tillykke

Anmeld

26. juli 2011

Babylil

Kofoed. skriver:

Hvis det er så har jeg den bog KaMa snakker om, 100 kr så er den din, skal nok betale proto og det.

Men tillykke og nyd den. Håber for dig den bliver nem og lige til

Har du Joan Grønnings bog om tvillinger den nye udgave fra 2010? For så er jeg da interesseret, hvis den er i god stand og sådan

Anmeld

26. juli 2011

Babylil

Giraffen skriver:

Waaaauw stort tillykk!!!(du får lige to )

Har I tvillinger i familien eller er det total overraskelde

Vi har ingen tvillinger i familien, men vi har været i behandling med mikroinsemination, hvor vi fik lagt to æg op, så der var en chance for tvillinger, men havde ikke turde håbe på det Det lykkedes for os i første forsøg og så fik vi oven i købet tvillinger

Anmeld

26. juli 2011

Babylil

Mussen2 skriver:

Wauu, var det NF scanning? Hold da op og tillykke, havde du selv noget som helts på fornemmelsen eller kan se noget i bakspejlet?

Nej det var første scanning  Tror den kaldes tryghedsscanning, er i uge 8. Jamen, vi vidste at der var en chance for tvillinger, men havde slet ikke forventet det overhovedet. Så vi er rigtig glade

Jeg har så ondt i mit haleben, at jeg halter og kan ikke løfte venstre ben. Da jeg fortalte det til lægen vidste han, at jeg ventede tvillinger, fordi det er meget tidligt at have sådan nogle gener He he men han sagde det først til os efter scanningen

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Ej hvor godt.. stort og dobbelt tillykke herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.