Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Så har du masser af tid til at forberede dig... og masser af tid, hvor du kan nyde freden.. Ikke at jeg nød den. Jeg glædede mig bare så meget og var utålmodig. Skulle bare have de babyer ud, så jeg kunne kysse på dem. Synkronisering foregår ved, at man vækker det barn, der sover, når den første vågner og vil have mad. Til sidst vil de fleste børn være kørt sammen, så både søvn og mad sker samtidig.
Så har du masser af tid til at forberede dig... og masser af tid, hvor du kan nyde freden.. Ikke at jeg nød den. Jeg glædede mig bare så meget og var utålmodig. Skulle bare have de babyer ud, så jeg kunne kysse på dem. Synkronisering foregår ved, at man vækker det barn, der sover, når den første vågner og vil have mad. Til sidst vil de fleste børn være kørt sammen, så både søvn og mad sker samtidig.
Ja, det er nok en meget god ide kan jeg forestille mig Ihh, tak skal du have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babylil skriver: WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig
WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig
Eiii endnu en tvillemor herinde..jamen stort tillykke.
Hvor bliver det en spændende men også hård tid for jer.Og hvor er det dejligt..ihh jeg er altid så spændt når der er dobbelt lykke eller mere på tapetet herinde.Pas nu godt på jer.KærligstSussie
Hvor er det stort! SKØNT!!
Uhhh - stort tillykke
Er der andre tvillinger i familien???
Stort tillykke med 2 x spire i maven
Nadia&Daniel skriver: Uhhh - stort tillykke Er der andre tvillinger i familien???
Nej, det er der slet ikke, men det er fordi jeg har fået lagt 2 æg op ved mikroinsemination, så chancen var der jo
stort tillykke
Babylil skriver: Nej, det er der slet ikke, men det er fordi jeg har fået lagt 2 æg op ved mikroinsemination, så chancen var der jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128