Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wow kæmpe tillykke gange 2 her fra ej hvor er det spænde og helt igennem fantastisk
Babylil skriver: WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig
Hvor er det stort!! Mange gange TILLYKKE herfra
Ihhhh tillykke. Har selv fået tvillinger og du kan godt glæde dig.
intet mindre end FANTASTISK
Stort tillykke med dobbelt op Har selv tvillinger og du kan rolig glæde dig . FANTASTISK
KaMa skriver: STOOOORT tillykke.. Det er SKØØØØØØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er stolt på en helt speciel måde. Er de enæggede eller tveæggede?
STOOOORT tillykke.. Det er SKØØØØØØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er stolt på en helt speciel måde. Er de enæggede eller tveæggede?
Det er tveæggede Ihh, kom gerne med nogle gode råd om at være tvillingemor og hvad man skal forberede sig på i graviditeten og inden fødslen.
Tak alle sammen, glæder mig så meget over det Det er jo helt fantastisk, en dobbelt lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128