Gravid med tvillinger jubbiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
50 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Babylil

WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse  Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

B&J

wow kæmpe tillykke gange 2 her fra ej hvor er det spænde og helt igennem fantastisk

Anmeld

26. juli 2011

Lisbeth1985

Babylil skriver:

WAUUUUUW... Jeg var til min første scanning idag og fik en dobbelt glædelig overraskelse  Venter tvillinger - to dejlige og fine små babyer Jeg er så lykkelig

Hvor er det stort!! Mange gange TILLYKKE herfra

Anmeld

26. juli 2011

Jakob'sMor

Babylil skriver:

Sikke en dejlig overraskelse! Stort tillykke

Anmeld

26. juli 2011

Vial

STOOOORT tillykke.. Det er SKØØØØØØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er stolt på en helt speciel måde.

Er de enæggede eller tveæggede?

Anmeld

26. juli 2011

Mi

Ihhhh tillykke. Har selv fået tvillinger og du kan godt glæde dig.

Anmeld

26. juli 2011

Sphynxlover

intet mindre end FANTASTISK

Anmeld

26. juli 2011

bullerbassen

Stort tillykke med dobbelt op  Har selv tvillinger og du kan rolig glæde dig . FANTASTISK

Anmeld

26. juli 2011

Babylil

KaMa skriver:

STOOOORT tillykke.. Det er SKØØØØØØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er stolt på en helt speciel måde.

Er de enæggede eller tveæggede?

Det er tveæggede Ihh, kom gerne med nogle gode råd om at være tvillingemor og hvad man skal forberede sig på i graviditeten og inden fødslen. 

Anmeld

26. juli 2011

Babylil

Tak alle sammen, glæder mig så meget over det Det er jo helt fantastisk, en dobbelt lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.