Det første skridt er at søge læge. Vi har alle sammen sorte perioder, men når man begynder at overvejer selvmord, så er man nødt til at tage sig selv i nakken og komme til læge.
Nu ved jeg ikke, hvorfor din x kæreste og dig ikke er sammen mere, men jeg kender udemærket til det, at længes tilbage til sin x kæreste. Sådan havde jeg det selv i de første par år af mit forhold med min nuværende kæreste. De to mænd var så forskellige og jeg ønskede mig pludselig alt det, som x kæresten havde og kunne slet ikke se, at det perfekte for mig, var lige for næsen af mig.
Jeg tror helt sikkert, at du har brug for at snakke med nogen, også professionelt. Herinde kender vi dig jo ikke og det er derfor rigtig svært at sætte sig ind i dit konkrete tilfælde, men hvis du har brug for at snakke og skrive, så er jeg sikker på, at vi er en masse, som vil lytte. MEN igen, når man overvejer selvmord, så er det ikke bare en lille krise, men noget, hvor der skal profesionelle kræfter ind. Det er ingen skam at søge hjælp!
Et kæmpe

til dig og en masse positive tanker!
Anmeld