hvis man tænker selvmord.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.132 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen.

Ved godt det er et stort emne at skrive herinde, men ved ikke lige hvem hvad og hvor jeg skal komme ud med mine tanker .

Jeg har det rigtig skidt. - AD H TIL faktisk

Jeg kan ikke bare være lykkelig selvom jeg har alle muligheder for det. sød dejlig forstående kæreste, som elsker mig højere end noget andet. vi har meget til fælles og ja har det rigtig godt sammen.

Tænker dog rigtig meget på min x og det, at vi om to uger skulle giftes.  Jeg savner ham - hans familie, det vi havde så ubeskriveligt...

Hvorfor kan jeg ikke bare være lykkelig og hvor søger man hen hvis man går med de tanker at gøre sig selv noget (tod piller for ikke så lang tid siden men havde ikke nok).

Ville egentlig bare gøre det, men er simpelthen nød til at holde mig på benene for min kærestes skyld (som for et år siden mistede sin lillebror, som skød sig selv)

Jeg kan ikke byde ham at gå igennem det en gang til.

Kram den fortvivlede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

ooo

Du skal kontakte din læge i morgen tidlig!!! Så får du en tid med det samme, og kommer formentlig i behandling med antidepressive piller, og får kontakt til en psykolog.

Og så snak med din kæreste og din familie, så de kan holde øje med dig, og passe på dig!

Anmeld

26. juli 2011

twinboys

Anonym skriver:

hej alle sammen.

Ved godt det er et stort emne at skrive herinde, men ved ikke lige hvem hvad og hvor jeg skal komme ud med mine tanker .

Jeg kan ikke bare være lykkelig selvom jeg har alle muligheder for det. sød dejlig forstående kæreste, som elsker mig højere end noget andet. vi har meget til fælles og ja har det rigtig godt sammen.

Tænker dog rigtig meget på min x og det, at vi om to uger skulle giftes.  Jeg savner ham - hans familie, det vi havde så ubeskriveligt...

Hvorfor kan jeg ikke bare være lykkelig og hvor søger man hen hvis man går med de tanker at gøre sig selv noget (tod piller for ikke så lang tid siden men havde ikke nok).

Ville egentlig bare gøre det, men er simpelthen nød til at holde mig på benene for min kærestes skyld (som for et år siden mistede sin lillebror, som skød sig selv)

Kram den fortvivlede.

Får helt ondt i maven af at læse dit indlæg... Hvis du har lyst vil jeg gerne hjælpe dig... Send en pb til mig så vil jeg gerne være der for dig...

Lov mig at du intet ondt gør ved dig selv...

Du har brug for hjælp...

Har du snakket med din læge???

Majbritt

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Du skal kontakte din læge i morgen tidlig!!! Så får du en tid med det samme, og kommer formentlig i behandling med antidepressive piller, og får kontakt til en psykolog.

Og så snak med din kæreste og din familie, så de kan holde øje med dig, og passe på dig!

Men koster det ikke med medicin og behandling - hvad hvis hun bare siger alm. psykolog? koster det ikke?

Anmeld

26. juli 2011

Madam Blå

Du skal søge læge hurtigst muligt, og kan derigennem få en henvisning til en psykiater eller psykolog. For sådan skal man ikke gå rundt og have det.

Håber du hurtigt får hjælp til at komme ud af det. Det lyder rigtig træls

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Ja du har det ikke spor godt... jeg sender dig lige en stor krammer

men du skal helt klart søge læge imorgen og få en haste tid, og fortælle din læge hvad du lige har skrevet her...

sender dig en masse tanker i håb om du kommer videre med dit liv

Anmeld

26. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej alle sammen.

Kram den fortvivlede.

Jamen herre gud da.
Du skal omgående kontakte din læge og fortælle om hvordan du har det..og hvis du har svært ved at gå alene, har du så ikke en god og nær veninde, din mor eller en søster du kan bruge.
Men gå ikke alene med det, for så blir det værre og værre.

Du har brug for psykologhjælp og/eller måske en psykiater.
Så se at komme ud af busken og se i øjnene at dette her er for stort til at du kan bære det alene.

Og så får du lige et kærligt kram

Sussie

Anmeld

26. juli 2011

Lunae

Det første skridt er at søge læge. Vi har alle sammen sorte perioder, men når man begynder at overvejer selvmord, så er man nødt til at tage sig selv i nakken og komme til læge.

Nu ved jeg ikke, hvorfor din x kæreste og dig ikke er sammen mere, men jeg kender udemærket til det, at længes tilbage til sin x kæreste. Sådan havde jeg det selv i de første par år af mit forhold med min nuværende kæreste. De to mænd var så forskellige og jeg ønskede mig pludselig alt det, som x kæresten havde og kunne slet ikke se, at det perfekte for mig, var lige for næsen af mig.

Jeg tror helt sikkert, at du har brug for at snakke med nogen, også professionelt. Herinde kender vi dig jo ikke og det er derfor rigtig svært at sætte sig ind i dit konkrete tilfælde, men hvis du har brug for at snakke og skrive, så er jeg sikker på, at vi er en masse, som vil lytte. MEN igen, når man overvejer selvmord, så er det ikke bare en lille krise, men noget, hvor der skal profesionelle kræfter ind. Det er ingen skam at søge hjælp!

Et kæmpe til dig og en masse positive tanker!

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen herre gud da.
Du skal omgående kontakte din læge og fortælle om hvordan du har det..og hvis du har svært ved at gå alene, har du så ikke en god og nær veninde, din mor eller en søster du kan bruge.
Men gå ikke alene med det, for så blir det værre og værre.

Du har brug for psykologhjælp og/eller måske en psykiater.
Så se at komme ud af busken og se i øjnene at dette her er for stort til at du kan bære det alene.

Og så får du lige et kærligt kram

Sussie

tusind tak - ved bare virkelig ikke hvad nogen skulle kunne gøre... jeg ligger som jeg har redt... hvorfor skulle jeg pludselig bare være lykkelig (som jo er ønsket).

jeg har selv truffet de valg der gør jeg sidder her lige nu ( i hvert fald de fleste af dem). hvordan skulle det kunne hjælpe at snakke med nogen, at komme på piller?

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Du skal søge læge hurtigst muligt, og kan derigennem få en henvisning til en psykiater eller psykolog. For sådan skal man ikke gå rundt og have det.

Håber du hurtigt får hjælp til at komme ud af det. Det lyder rigtig træls

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.