To lækre maine coon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juli 2011

Bare mig..

Sig endelig til hvis du alligevel vil skille dem af.. Jeg har lige fået en han killing (Maine Coon/norsk Skovkat). Så vil gerne tage imod din pige.. Skriv endelig hvis du vil dele dem.. Kan desværre ikke tage dem begge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

lyder godt. så der annoncer tre steder, det må da kunne lade sig gøre på en måned at finde et godt hjem

Er der egentlig mulighed for at du kunne tage dem med til jylland når du flytter herover?

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Det skulle det nok, skal ihvertfald nok gøre mit bedste

tusind tak for hjælpen ! 

sætter virkelig meget pris på det .. 

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Nicolinesmor170510 skriver:

Sig endelig til hvis du alligevel vil skille dem af.. Jeg har lige fået en han killing (Maine Coon/norsk Skovkat). Så vil gerne tage imod din pige.. Skriv endelig hvis du vil dele dem.. Kan desværre ikke tage dem begge..

det kommer ikke til at ske.. de er helt igennem ulykkelige uden hinanden.. 

men jo skal nok skrive hvis jeg ombestemmer mig .. 

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Er der egentlig mulighed for at du kunne tage dem med til jylland når du flytter herover?

nej det er der desværre ikke, må ikke engang have dem i mine forældres bil  

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

nej det er der desværre ikke, må ikke engang have dem i mine forældres bil  

Ej altså.....

Det er fordi hende jeg har fundet bor i aalborg... Kan de tåle transportkassetur?

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Ej altså.....

Det er fordi hende jeg har fundet bor i aalborg... Kan de tåle transportkassetur?

de kom herover fra jylland i en katte transporter, dog vil jeg anbefale hvis de skal transporteres at det bliver i en hunde transport kasse så de kan være der sammen, ellers er min hunkat ikke ligefrem så hyggelig at høre på .. hun skal helst være så hun kan se, høre, og lugte ham hele tiden. hun er lidt pylret .. 

Anmeld

27. juli 2011

Samus1983

gravid20 skriver:

Hej allesammen, jeg er kommet i den meget uheldige situation at jeg bliver nødt til at komme a med mine katte .  

dette skyldet udelukkende at jeg bliver nødt til at flytte hjem til mine forældre igen, og de ikke vil have kattene hos sig . 

de er gratid og de eneste krav jeg har til deres nye hjem er at de får det godt, forbliver indekatte, og kommer afsted sammen da de aldrig har været adskilt før . 

ALT hvad jeg har til dem følger med, katte bakke, kradsetræ, mad/vandskål, mad der er i overskud, legetøj, halsbånd og snor til når de skal ud (hvis der er mulighed for det) børster til ders pels . de er 2½ år gamle, og har aldrig fejlet noget a nogen art. 

de er søskende, og begge neutraliseret. 

Skal afhentes i KBH NV

Billed 1:  Gizmo

Billed 2: Mercedes 

Jeg har sendt en pb til dig!

Anmeld

27. juli 2011

Josephinesmor

Må jeg godt spørge hvor du har købt den hvide henne? Vores er lige magen til ku være de var søskende Håber du finder et godt hjem til dem!

Anmeld

27. juli 2011

baby012

Josephinesmor skriver:

Må jeg godt spørge hvor du har købt den hvide henne? Vores er lige magen til ku være de var søskende Håber du finder et godt hjem til dem!

Horsens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.