gravid20 skriver:
Hej allesammen, jeg er kommet i den meget uheldige situation at jeg bliver nødt til at komme a med mine katte .
dette skyldet udelukkende at jeg bliver nødt til at flytte hjem til mine forældre igen, og de ikke vil have kattene hos sig .
de er gratid og de eneste krav jeg har til deres nye hjem er at de får det godt, forbliver indekatte, og kommer afsted sammen da de aldrig har været adskilt før .
ALT hvad jeg har til dem følger med, katte bakke, kradsetræ, mad/vandskål, mad der er i overskud, legetøj, halsbånd og snor til når de skal ud (hvis der er mulighed for det) børster til ders pels . de er 2½ år gamle, og har aldrig fejlet noget a nogen art.
de er søskende, og begge neutraliseret.
Skal afhentes i KBH NV
Billed 1: Gizmo
Billed 2: Mercedes
Gør mig ondt på dine og kattenes vegne. Jeg ville gerne, men to er for stor en mundfuld for vores familie når vi har en hunkat i forvejen. Maine Coon er ellers mine yndlings, når det kommer til racer og hold op hvor er de smukke.
Skal det gå stærkt siden de bortgives?
Er det ren Maine Coon hele vejen igennem? For de koster ellers det hvide ud af øjnene..
Og du skriver de skal forblive indekatte, men alligevel har du billeder af dem i sneen udenfor?
Kh. Kattemor aka Dr. Dyregod 
Anmeld