To lækre maine coon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juli 2011

kirsti

gravid20 skriver:

det også en fantastisk race

Ja det er og en enormt børnevenlig race!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

baby012

kirsti skriver:

Ja det er og en enormt børnevenlig race!

det er det nemlig

Anmeld

25. juli 2011

kimfrit

Måske man kunne finde en "plejemor" til kattene, inde de skal overtages, der er sikkert nogle der gerne lige vil passe dem, indtil de skal hentes ?

ellers håber jeg du finder en sød ejer

Anmeld

25. juli 2011

baby012

kimfrit skriver:

Måske man kunne finde en "plejemor" til kattene, inde de skal overtages, der er sikkert nogle der gerne lige vil passe dem, indtil de skal hentes ?

ellers håber jeg du finder en sød ejer

har jeg prøvet desværre :/ kan ikke finde nogen der vil passe dem. ellers havde jeg gerne batalt mig til at kunne beholde dem. dog ikke de 2500 kr. om måneden det koster på en katte pension .. 

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

Årh nej... Skal du af med dem?

Hvor er de smukke og hvor er jeg ked af at jeg ikke kunne hjælpe dig, selvom jeg VIRKELIG gerne ville....

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Årh nej... Skal du af med dem?

Hvor er de smukke og hvor er jeg ked af at jeg ikke kunne hjælpe dig, selvom jeg VIRKELIG gerne ville....

ja det rigtig ærgeligt, men ser desværre ikke anden udvej  

så nu gælder det bare om at finde det mest fantastiske hjem til mine basser  det fortjener de 

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Hvor er de flotte...  Hvis jeg havde tiden, og pladsen og måtte have dem, havde jeg gerne taget dem til mig... Nu har vi jo hund her i forvejen... 

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

ja det rigtig ærgeligt, men ser desværre ikke anden udvej  

så nu gælder det bare om at finde det mest fantastiske hjem til mine basser  det fortjener de 

Må jeg prøve at se om jeg kan hjælpe dig? Jeg kender nemlig en god hjemmeside til sådan noget

Anmeld

25. juli 2011

Tvillingemor80

Må ærgeligt indrømme at jeg slet ikke er et kattemenneske.. Men er du gal de er smukke de to misser der Håber du finder et dejligt hjem til dem ..

Anmeld

25. juli 2011

Hasselnødden

gravid20 skriver:

Hej allesammen, jeg er kommet i den meget uheldige situation at jeg bliver nødt til at komme a med mine katte .  

dette skyldet udelukkende at jeg bliver nødt til at flytte hjem til mine forældre igen, og de ikke vil have kattene hos sig . 

de er gratid og de eneste krav jeg har til deres nye hjem er at de får det godt, forbliver indekatte, og kommer afsted sammen da de aldrig har været adskilt før . 

ALT hvad jeg har til dem følger med, katte bakke, kradsetræ, mad/vandskål, mad der er i overskud, legetøj, halsbånd og snor til når de skal ud (hvis der er mulighed for det) børster til ders pels . de er 2½ år gamle, og har aldrig fejlet noget a nogen art. 

de er søskende, og begge neutraliseret. 

Skal afhentes i KBH NV

Billed 1:  Gizmo

Billed 2: Mercedes 

Gør mig ondt på dine og kattenes vegne. Jeg ville gerne, men to er for stor en mundfuld for vores familie når vi har en hunkat i forvejen. Maine Coon er ellers mine yndlings, når det kommer til racer og hold op hvor er de smukke.

Skal det gå stærkt siden de bortgives?

Er det ren Maine Coon hele vejen igennem? For de koster ellers det hvide ud af øjnene..

Og du skriver de skal forblive indekatte, men alligevel har du billeder af dem i sneen udenfor?

Kh. Kattemor aka Dr. Dyregod 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.