To lækre maine coon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juli 2011

baby012

BabyAnno2011 skriver:

Åhhhh hvor er de bare lækre

må desværre ikk få flere dyr for herren i huset ellers ville jeg med glæde give dem et godt hjem

Tak skal du have, ja de er rigtig lækre, og super dejlige  

- så må du jo lige skrive hvis du kan få ham overtalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Shibby

Hvor er de flotte... Øv hvor må det gøre ondt at skulle af med dem. Jeg ville hyle hefra og til den dag jeg kradser af hvis jeg skulle af med vores Annamis! 

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Shibby skriver:

Hvor er de flotte... Øv hvor må det gøre ondt at skulle af med dem. Jeg ville hyle hefra og til den dag jeg kradser af hvis jeg skulle af med vores Annamis! 

Det gør rigtig rigtig ondt, ved slet ikke hvordan jeg skal klare mig uden dem.  

håber bare der er nogen der kan give dem et godt hjem.. står desværre i en situation hvor det slet ikke kan lade sig gøre at beholde dem .

Anmeld

25. juli 2011

Shibby

gravid20 skriver:

håber bare der er nogen der kan give dem et godt hjem.. står desværre i en situation hvor det slet ikke kan lade sig gøre at beholde dem .

Ku helle rikk forestille mig at undvære Anna! Jeg håber du finder et godt hjem til dem..Hvis ikk jeg havde anna i forvejen ville jeg gerne tage dem,men er kun på jagt efter en kat mere

Anmeld

25. juli 2011

Shibby

gravid20 skriver:

Ku helle rikk forestille mig at undvære Anna! Jeg håber du finder et godt hjem til dem..Hvis ikk jeg havde anna i forvejen ville jeg gerne tage dem,men er kun på jagt efter en kat mere

Anmeld

25. juli 2011

rogerrasch

gravid20 skriver:

Hej allesammen, jeg er kommet i den meget uheldige situation at jeg bliver nødt til at komme a med mine katte .  

dette skyldet udelukkende at jeg bliver nødt til at flytte hjem til mine forældre igen, og de ikke vil have kattene hos sig . 

de er gratid og de eneste krav jeg har til deres nye hjem er at de får det godt, forbliver indekatte, og kommer afsted sammen da de aldrig har været adskilt før . 

ALT hvad jeg har til dem følger med, katte bakke, kradsetræ, mad/vandskål, mad der er i overskud, legetøj, halsbånd og snor til når de skal ud (hvis der er mulighed for det) børster til ders pels . de er 2½ år gamle, og har aldrig fejlet noget a nogen art. 

de er søskende, og begge neutraliseret. 

Skal afhentes i KBH NV

Billed 1:  Gizmo

Billed 2: Mercedes 

hold da op hvor er de bare skønne har selv en hvis maine coon, ærgeligt vi kun må have en kat elles havde jeg gerne taget dem

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

Hvornår skal du af med dem inden?

Jeg har tidligere haft inde coons og elsker racen. Vi har lige købt hus og overtager det d. 15/8 men skal så på ferie en uge fra d. 21/8 så det ville først kunne blive derefter og det kræver at jeg kan overtale manden til det (:

Anmeld

25. juli 2011

baby012

kirsti skriver:

Hvornår skal du af med dem inden?

Jeg har tidligere haft inde coons og elsker racen. Vi har lige købt hus og overtager det d. 15/8 men skal så på ferie en uge fra d. 21/8 så det ville først kunne blive derefter og det kræver at jeg kan overtale manden til det (:

flytter desværre d. 13-14/8 

så skal helst a med dem inden da, men kan være jeg måske kan overtale x'en til at passe dem indtil i kan komme og hente dem , men tvivler.  :/

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

det var ærgeligt, de er ellers super flotte og jeg elsker bare coonens sind!

Anmeld

25. juli 2011

baby012

kirsti skriver:

det var ærgeligt, de er ellers super flotte og jeg elsker bare coonens sind!

det også en fantastisk race

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.