To lækre maine coon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juli 2011

twinny

hvis vi ikk havde haft to i forvejen, havde vi taget dem med det samme... Håber virkelig du får afsat dem til et skønt hjem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Må jeg prøve at se om jeg kan hjælpe dig? Jeg kender nemlig en god hjemmeside til sådan noget

et må da meget gerne ja  

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

et må da meget gerne ja  

Fedt, så skal jeg bare vide, hvem der er hvad... Altså køn

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Gør mig ondt på dine og kattenes vegne. Jeg ville gerne, men to er for stor en mundfuld for vores familie når vi har en hunkat i forvejen. Maine Coon er ellers mine yndlings, når det kommer til racer og hold op hvor er de smukke.

Skal det gå stærkt siden de bortgives?

Er det ren Maine Coon hele vejen igennem? For de koster ellers det hvide ud af øjnene..

Og du skriver de skal forblive indekatte, men alligevel har du billeder af dem i sneen udenfor?

Kh. Kattemor aka Dr. Dyregod 

ja jeg har kun en måned til at finde det perfekte hjem til dem. så det skal gå ret stærkt.. 

det er det der står på de papire jeg har, og deres far og mor så også ud til at være ren mco. men de har ikke stamtavle.. 

og ja, de koster det hvide ud a øjnene, gav 2500 pr. stk dengang jeg købte dem.. men forventer intet for dem da det vigtigste for mig er at de kommer til et godt hjem.. de er meget elskede, og er rigtig ked a at det ikke kan være anderledes.. 

ja det er meget vigtigt for mig at de forbliver indekatte, hvis du kigger på billederne har de snor på.. og de har aldrig fået lov til at gå ud uden.. hvilket ville være katastrofalt at begynde på nu når de slet ikke kender farene der er udenfor.. min hunkat ville f.eks. ikke være bange for biler. og hun syns cykler er sjove .. så det ville betyde en uundgåelig undergang for hende. 

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Fedt, så skal jeg bare vide, hvem der er hvad... Altså køn

Mercedes (den grå/blå) er hunkatten, og Gizmo (den hvide) er hankatten  

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

Mercedes (den grå/blå) er hunkatten, og Gizmo (den hvide) er hankatten  

Godt så har jeg oprettet annonce for dig

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Godt så har jeg oprettet annonce for dig

super  

Tak skal du have ! 

Hvorhenne ?? 

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

super  

Tak skal du have ! 

Hvorhenne ?? 

På en hjemmeside der hedder www.blackmarket.dk

Og nej det er ikke som det lyder, det er bare en hjemmeside for alternative mennesker

Der er allerede en interesseret

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

På en hjemmeside der hedder www.blackmarket.dk

Og nej det er ikke som det lyder, det er bare en hjemmeside for alternative mennesker

Der er allerede en interesseret

lyder godt. så der annoncer tre steder, det må da kunne lade sig gøre på en måned at finde et godt hjem

Anmeld

25. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

lyder godt. så der annoncer tre steder, det må da kunne lade sig gøre på en måned at finde et godt hjem

Det skulle det nok, skal ihvertfald nok gøre mit bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.