Fru Petersen - Mor til Elias skriver:
Gør mig ondt på dine og kattenes vegne. Jeg ville gerne, men to er for stor en mundfuld for vores familie når vi har en hunkat i forvejen. Maine Coon er ellers mine yndlings, når det kommer til racer og hold op hvor er de smukke.
Skal det gå stærkt siden de bortgives?
Er det ren Maine Coon hele vejen igennem? For de koster ellers det hvide ud af øjnene..
Og du skriver de skal forblive indekatte, men alligevel har du billeder af dem i sneen udenfor?
Kh. Kattemor aka Dr. Dyregod 
ja jeg har kun en måned til at finde det perfekte hjem til dem. så det skal gå ret stærkt..
det er det der står på de papire jeg har, og deres far og mor så også ud til at være ren mco. men de har ikke stamtavle..
og ja, de koster det hvide ud a øjnene, gav 2500 pr. stk dengang jeg købte dem.. men forventer intet for dem da det vigtigste for mig er at de kommer til et godt hjem.. de er meget elskede, og er rigtig ked a at det ikke kan være anderledes..
ja det er meget vigtigt for mig at de forbliver indekatte, hvis du kigger på billederne har de snor på.. og de har aldrig fået lov til at gå ud uden.. hvilket ville være katastrofalt at begynde på nu når de slet ikke kender farene der er udenfor.. min hunkat ville f.eks. ikke være bange for biler. og hun syns cykler er sjove .. så det ville betyde en uundgåelig undergang for hende.
Anmeld