Hvad laver Jeres mænd/kærester egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Susan1978

min kæreste er selvstændig flisemurer..

www.vaadrums.dk

men lige nu er han døden nær.. :)):)) han ligger med influenza.. uhaaaa den stakkel.. griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Sille(smil)

LouiseViola skriver:

Min mand er skolelærer, ligesom mig! Et rigtig lærer-par, en ren klassiker - mødte hinanden på seminariet, jep jep så bliver det ikke mere kliché!

Præcis sådan er det også her! Vi er også et rigtig klassisk lærer par. Og når jeg bliver ansat efter barsel skal vi sikkert være i samme kommune.

Sillesmil

Anmeld

28. februar 2008

Siber

Hr Siber er ingeniør i NKT Flexibles, så her arbejdes der meget i perioder, og der rejses også i perioder (skal til New Zealand i næste uge i 2-3 uger, åh så jeg skal være græsenke - hatten af så alene mødre!) Men han arbejder på flex, så vi kan heldigvis også planlægge hente og bringe osv.

ssssssssssååååååååååå her er det også manden der tjener penge, jeg selv er pædagog

Hilsen Siber

Anmeld

28. februar 2008

Tynen

Mr. Tunen er bobcatmontør (Sådan noget med grav´maskiner!) og arbejder normalt i Skanderborg - Så er tit alene med betteprut fra 0515-1730!
GAAAB!!!

Trine

Anmeld

29. februar 2008

Bamseboet :D

Min maaand er uddannet mekaniker,Og har arbejdet som smed/tekniker på fabrikker, men kører nu rundt som antenne montør for expert. Så han kører rundt og sætter antenner, Fladskærme og Hi FI anlæg op...
:)

Anmeld

29. februar 2008

Monica

Min kæreste Lars er bogholder...(L) Han arbejder her i byen - har 5 min på cykel! Det er bare super dejligt...

- Underholder altid med at han er den strenge finans minister herhjemme - alt jeg skal have billag for hvert udlæg fra kontoen - det går bare ikke at sige at man glemte at få bonnen med fra netto på 134kr...;);)

Monica - Som har budgettet i søjle og lagkage diagrammer...8D(?)(?)

Anmeld

29. februar 2008

Millebasse

Min kæreste er mekanikerværkfører. Så han er kontornusser/beskidt mekaniker :D Dejlig kombination. Han skal på paipret arbejde fra 7.30-16, men den holder ikke her.. Han er tit først hjemme kl. 18 >(

Vi bliver sådan ca. lige om pengene når jeg starter på arbejde på mandag som sygeplejerske (nu må jeg jo se om jeg snart skal i strejke (?) )

Camilla

Anmeld

29. februar 2008

linemus

Efter at have læst på universitetet i 1,5 år og lærerseminariet i vist nok 4 år (inkl. et par orlov'er, en sygdomsperiode og et om-semester) er han endt på pakkeriet ved Nordjyske (avisen), hvor han arbejder om natten. Han har skiftende mødetider - møder mellem kl.16-23 og kommer først hjem næste morgen og sover så hele formiddagen. Vi (især jeg) vil gerne, at han finder noget andet, men pengene er jo gode ved natarbejde, så det bliver først når jeg er færdig med uddannelse og kommer i arbejde. Han mener, det er mig, der skal gøre os rige, men det er vi vist ikke helt enige om :) Knus Line

Anmeld

29. februar 2008

bette

min mand er instuktør, holdinstruktør og personlig træner:)

Anmeld

29. februar 2008

Ny mor

Siber skriver:

Hr Siber er ingeniør i NKT Flexibles, så her arbejdes der meget i perioder, og der rejses også i perioder (skal til New Zealand i næste uge i 2-3 uger, åh så jeg skal være græsenke - hatten af så alene mødre!) Men han arbejder på flex, så vi kan heldigvis også planlægge hente og bringe osv.

ssssssssssååååååååååå her er det også manden der tjener penge, jeg selv er pædagog

Hilsen Siber

Åhhh, det lyder bekendt....rejseriet...puha...Peter skal snart til USA over en uge og Indien ukendt antal dage lige efter......heldigvis arbejder han også på flex og kan ofte tage lange weekender, men det er sku´hårdt nogle gange at være alene og "på" 24 timer med ungerne....
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.