Hvad laver Jeres mænd/kærester egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Kaufie

Min mand er lige startet på teknisk skole i en alder af snart 31. Han vil være elektrikker og satser på en voksenlærling-stilling.....

Såååå, de næste par år er det mig, der skal tjene kassen.....hmmm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Hyner

Hr Lund er uddannet lager og transportmedarbejder... Dvs at han for det meste er på lager (alt til vvs og landbrugsmaskiner) og i ferieperioder og andre fridage så kører han lastbil...
Pengemæssigt er vi vidst ligestillet, pånær når jeg er på barsel eller stempler.
Krams Henriette....

Anmeld

28. februar 2008

Lise

Christian er salgskonsulent, så han drøner København og Sjælland rundt, besøger supermarkeder og sælger nye produkter..eller sådan noget... han er uddannet butiksslagter, men fik heldigvis dette job fra 1. jan 08, hvilket har betydet MEGET mere fritid og INGEN lange dage...

Lige nu er det ham der tjener pengene her i huset, men det kan vist ikke vare andet end et par år før jeg tjener mere end ham :P

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

Hr. Sloggi er opvarter for Fru Sloggi...og ´laver alt forfaldent...lige fra kaffe til renovering af hus....aj det gas

han er normalt Ejendomsfunktionær....lyder vildt flot...men er bare en blærerøvstittel for gårdmand...p.t. går han hjemme da han kun havde en afløserstilling...

han har da forresten snakket om måske at blive selvstændig og køre noget pakketrans...men lad os nu se...

knus fra sloggi...som faktisk er glad for sin lille mand 8D

Anmeld

28. februar 2008

BellaT

Min kæreste er uddannet tømrer, brandmand og stilladsmontør. Men da det er stilladsarbejdet der giver gode penge er det det han arbejder med nu:)).

Knus fra Helle... (som ikke engang kan fortælle hvad hun laver, fordi hun vil finde noget andet at lave når barslen er slut).

Anmeld

28. februar 2008

Ny mor

Peter er ingeniør (maskin) og arbejder som leder. han arbejder meeeeget....:'(

Anmeld

28. februar 2008

Grynt

Min Peter er ejendomsfunktionær. Han er også proff musiker og arbejder på hans 1.solo album i fritiden. Han har indtil vidre udgivet 5 albums med hans 2 bands :)

Da jeg mødte Peter sagde min datter dengang når hun var sammen med veninderne "my mum ran off with a popstar"...tjaaa det er måske rigtigt nok ;)

Anmeld

28. februar 2008

Lulle25

Min kæreste er selvstændig. Han har et par bilforretninger. Det er et super job, men han er desværre ikke så meget hjemme:( Til tider er det lidt traels, men det er faktisk også dejligt at man ikke skal være afhængig af han kommer hjem kl 16. Det funker for os;)

Anmeld

28. februar 2008

Joan ( Smallie )

Min mand er uddannet landmand men arbejder nu med kloak. Lige i tiden går han hjemme med en dårlig skulder og det har han gjort sidan den 15 okt, så vi ser rigtig meget til hinanden, men dejligt han lære hans søn at kende.
Ender jo nok med jeg kommer til at arbejde før han gør.
Joan som begynder at glæde sig at komme på arbejde igen

Anmeld

28. februar 2008

Nadi

Dennis arbejder som gasbetonmontør, hvilket vil sige han er væk fra kl 6-18 man-tors, og lige i øjeblikket arbejder han på Sjælland (har lige fået ham hjem idag :D) så har været alene med Oliver de sidste to uger (respekt til alene-mødre!! Specielt hvis de bor på 2. sal), men han har snakket om måske at uddanne sig til portør.
Så vi bliver rigtig hr. og fru Sygehus når jeg forhåbentlig er blevet sygeplejerske og han bliver portør ;)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.