Hvad laver Jeres mænd/kærester egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

LouiseViola

Min mand er skolelærer, ligesom mig! Et rigtig lærer-par, en ren klassiker - mødte hinanden på seminariet, jep jep så bliver det ikke mere kliché!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Astrid P

Jeg har en møbelsnedker derhjemme...

Anmeld

27. februar 2008

birgittemarie

Jeg har en fotograf/guitarist/maler gående her. Penge er her ingen af, men her er mange farver og lyde :)

Anmeld

27. februar 2008

Tikki

Jeg har en elektronik-ingeniør, der arbejder med lyd. Han er ansat som forskningsingeniør og forsker i noget hardcore matematik som skal til for at lave den helt rette sammensætning i et høreapparat.........(?):D

Og mig...ja, jeg er pædagog, så I kan godt regne ud hvem der tjener pengene her :D
/Jeanette, der bare burde gå i seng nu!

Anmeld

27. februar 2008

Astrid P

Hva' faen skal vi også med penge? Vi er jo rige på den ægte vare...

Anmeld

27. februar 2008

Muffinmus

Ok:)
Jens er uddannet værktøjsmager og har være ansat på Grundfos i 8 år.
Nu er han værnepligtig i Karup for at blive Flymekaner konstabel...derfro jeg er alene fra man-fre indtil juli:@

Anmeld

27. februar 2008

Astrid P

Wooow, MariaE... Alene ma-fre? Respekt til dig herfra, det tror jeg sgu ikke jeg havde klaret!

Anmeld

27. februar 2008

mor til en del

Min mand er Over Konstabel-1. på Skive kaserne, han havde 25 års jubilærum dagen før jeg fødte Cilas, jeg synes det var helt vildt at han har været ved militæret så længe, men han startede som 18 årrig, så den skulle være god nok.

Lisbeth.

Anmeld

28. februar 2008

Sille

Her har jeg en channel account manager.. sælger netværk osv.....

Anmeld

28. februar 2008

Juniors mor

Jeg har en Cand.merc.dat som arbejder som projekt-leder på en stor medicinalvirksomhed.
Så her er det også manden der tjæner pengene....;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.