Hvad laver Jeres mænd/kærester egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
39 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Rasmine

Kom lige i tanke om at vi ved MEGET om hinanden og "de der børn", men at vi vist ikke ved hvad mænnern laver?
Blev lige lidt nysgerrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Rasmine

Hov. Glemte selv at skrive at Lars er i shipping branchen.
(Sårn noget med tankskibe, har kontakt med folk i hele verden for at finde last til og fra ét sted, og videre til det næste.)
Altså han er på kontor, han sejler heldigvis ikke.
Rejser en del, men er heldigvis sluppet for så meget rejseri her i efteråret, mens Rasmus har været helt nille bitte baby.

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Mr. Marie er IT-applikationstekniker. Han arbejder med back-up af computere i hele regionen(sygehuse og regionshuse). Så hvis ikke han passer sit job, så går der ged i medicinjournaler, den elektroniske patient journal, svar på blodprøver, og borgmesterens mail!
Han er egentlig uddannel ingeniør med speciale indenfor bioteknologi, med der var ingen job at få, så han blev ansat inden for IT-området, der er hans "hobby".

Marie, med personlig systemadministrator ;)

Anmeld

27. februar 2008

Mie A

Steffen er pt. maskinfører, men skal til april ud og køre lastbil - eksportkørsel.

Anmeld

27. februar 2008

Louise mortil4

Niels kører lastbil, tank. Altså bensin, disel, og andet brændstof, både til private og til tank stationer. Inden det kørte han asfalt. Jeg er glad for at han ikke kører eksport, han vil gerne men det må vente til ungerne bliver noget større, for jeg vil ikke sidde alene hjemme med så små børn, han mener ellers at det ville være dejligt, for så kune han komme hjem til dk og køre når det var slut med bleer og baby mad :P

Anmeld

27. februar 2008

sttina

Min mand er nørd ;) Er ansat som chefudvikler og laver bla finans og kalender programmer..
Han tjener pengene og jeg passer hus og børn :)

Anmeld

27. februar 2008

Rasmine

Ha ha, en nørd.
Samme rollefordeling her, bortset fra jeg ikke passer børn og hus.
Lol.

Anmeld

27. februar 2008

Mikkelmusen

Min kæreste kører taxa... Der er vist ikke så meget andet at sige til det. :)

Anmeld

27. februar 2008

ka li ja

min læser til bygningsingeniør. er færdig til sommer.

blir også nørd.. eller er...8D

Anmeld

27. februar 2008

Anja

Min mand er brugsuddeler. Ja, det er der vist heller ikke så meget mere at sige om :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.