Så kan det fandme os være ligemeget !!#???:GT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Måske skulle I tage jer en pause og helt glemme baby-jagten, og bare koncentrere jer om jeres parforhold og hinanden?

Det er naturligvis blot et forsigtigt forslag, men af og til kan det ganske enkelt blive for meget..især for en mand, så han i virkeligheden helt mister lysten til børn..og sex.

Jeg synes også det er temmeligt betænkeligt at han sidder og drikker 7 øl..ehhh det starter ligesom visse tanker omkring det at han måske har et problem???

Ja..det er synd for dig/jer..men prøv med en pause..somme tider sætter det helt af sig selv gang i naturens egen måde at ville tingene på.

Kærligst
Sussie

ej altså han sad ik bare og drak øl, han var sammen med sine brødre og snakkede om nogle problemer de har i familien med deres forældre... og så fik de lidt at drikke... 

han har ikke noget alkohol problem bare rolig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Vial

Kan da ikke forstå, at han ikke kom. Du lyder da til at være super tolerant omkring hans proformance!!!

Give him a break! Alternativ så må du suge noget ud, når han sover sin brandert ud...

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Kan da ikke forstå, at han ikke kom. Du lyder da til at være super tolerant omkring hans proformance!!!

Give him a break! Alternativ så må du suge noget ud, når han sover sin brandert ud...

forstår slet ikke det du har skrevet.... 

hvad mener du ? 

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ej altså han sad ik bare og drak øl, han var sammen med sine brødre og snakkede om nogle problemer de har i familien med deres forældre... og så fik de lidt at drikke... 

han har ikke noget alkohol problem bare rolig  

og tak for dit svar forresten susie. 

men jeg kan ik tænke på noget andet, lige meget hvad jeg gør, men starter nyt arbejde her d. 15 august , så mon ikke det leder mine tanker om baby lidt væk. 

Anmeld

23. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

og tak for dit svar forresten susie. 

men jeg kan ik tænke på noget andet, lige meget hvad jeg gør, men starter nyt arbejde her d. 15 august , så mon ikke det leder mine tanker om baby lidt væk. 

kan godt forstå du er sur over at han drikker 7 øl midt på dagen, når du har ægløsning, det er i sig selv lidt mærkeligt... Men noget helt andet: er det ikke totalt upassende at planlægge barn samtidig med at man starter på et nyt job? Du kan jo ikke nå at komme ordentlig ind i jobbet før du nærmest skal på barsel...

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

kan godt forstå du er sur over at han drikker 7 øl midt på dagen, når du har ægløsning, det er i sig selv lidt mærkeligt... Men noget helt andet: er det ikke totalt upassende at planlægge barn samtidig med at man starter på et nyt job? Du kan jo ikke nå at komme ordentlig ind i jobbet før du nærmest skal på barsel...

det er elevplads.. og jo måske, men har ønsket mig et barn mere i snart 3 år, så vægter barn højere end job lige nu, det må jeg ærligt indrømme... 

og ja du synes nok det er mærkeligt at han drak 7 øl en eftermiddag , men det var Fredag eftermiddag og han var ikke fuld eller noget... 

men det påvirker åbenbart ''den'' mere end man regner med. 

Anmeld

23. juli 2011

B&J

Først er jeg ked af at i har prøvet i 3 år og uden held men helt ærligt måske skulle du til at give ham lidt ro i mine øjne ville jeg havde sagt jeg ikke gad at gå i seng med dig, jeg ville også føle mig prasset selv om der sikkert ikke er et pras hvad med bare at gøre det helt naturligt og ikke holde øje med når du har æg løsning og få et mere stille og roligt liv omkring det....

og herre gud at han ikke lige kommer kan jo ske for alle og han havde jo hygget med øl også...

ved ikke om i har snakket med en læge osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.