Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja sgu... har lige oplevet for første gang at min mand ikke kunne komme...
om det er fordi han føler jeg ligger pres på ham eller om det er fordi han har drukket FUCKING 7 ØL idag ved jeg ikke.. men er ked og frustreret...
gider slet ikke prøve at ha flere børn så... har sgu kæmpte i så skide lang tid nu - fucking 3 ÅR NU.....
han har lyst til sex hele Måneden UNDTAGEN nÅR JEG HAR ÆGLØSNING.... jeg bliver sindsyg... kan ikke holde mine følelser tilbage mere.. hvorfor ska det være så skide svært at få de unger man ønsker sig... !!!??????????????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja sgu... har lige oplevet for første gang at min mand ikke kunne komme... om det er fordi han føler jeg ligger pres på ham eller om det er fordi han har drukket FUCKING 7 ØL idag ved jeg ikke.. men er ked og frustreret... gider slet ikke prøve at ha flere børn så... har sgu kæmpte i så skide lang tid nu - fucking 3 ÅR NU..... han har lyst til sex hele Måneden UNDTAGEN nÅR JEG HAR ÆGLØSNING.... jeg bliver sindsyg... kan ikke holde mine følelser tilbage mere.. hvorfor ska det være så skide svært at få de unger man ønsker sig... !!!??????????????
og det der med at man bare skal slappe af og det kommer når man mindst venter det - det kan man ikke....
Gør du ham opmærksom på at du har ægløsning når det så er? Fordi så kan det godt være han føler lidt en pres?
Leonora25 skriver: Gør du ham opmærksom på at du har ægløsning når det så er? Fordi så kan det godt være han føler lidt en pres?
nej det gør jeg aldrig....
men det er som om han kan mærke det på mig..
Anonym skriver: nej det gør jeg aldrig.... men det er som om han kan mærke det på mig..
Hmm okay, men vil han da ikke have flere børn?
Tager du intiativ til sex på andre tidspunkter end når du har ægløsning?
Leonora25 skriver: Hmm okay, men vil han da ikke have flere børn? Tager du intiativ til sex på andre tidspunkter end når du har ægløsning?
jo han vil os rigtig gerne have en til nu.... og ja jeg ligger op til sex mange gange på måneden - fordi jeg har Lyst... lige så meget som han ligger op til sex..
men synes bare det er utroligt at hver gang jeg er i ægløsnings perioden så har han faktisk mindre lyst..
men det idag fatter jeg ik, han plejer sgu altid at kunne komme... men nok fordi han har drukket de forpulede øl...
Anonym skriver: jo han vil os rigtig gerne have en til nu.... og ja jeg ligger op til sex mange gange på måneden - fordi jeg har Lyst... lige så meget som han ligger op til sex.. men synes bare det er utroligt at hver gang jeg er i ægløsnings perioden så har han faktisk mindre lyst.. men det idag fatter jeg ik, han plejer sgu altid at kunne komme... men nok fordi han har drukket de forpulede øl...
Det kan meget vel være pga øl! Det går lige i "dyret" Det har jeg også været udefor med min kæreste og man bliver sååååå ked.
Men det er godt nok underligt at kan ikke har så meget lyst når du har ægløsning, det er jo noget upassende Kan du ikke prøve at springe på ham igen senere??
Leonora25 skriver: Det kan meget vel være pga øl! Det går lige i "dyret" Det har jeg også været udefor med min kæreste og man bliver sååååå ked. Men det er godt nok underligt at kan ikke har så meget lyst når du har ægløsning, det er jo noget upassende Kan du ikke prøve at springe på ham igen senere??
det har jeg oss tænkt mig... men skal virkelig lige tage mig sammen til ikke at blive gal på ham pga ølene.. han snork sover lige nu...
er det helt sikkert at øl går i ?
Anonym skriver: det har jeg oss tænkt mig... men skal virkelig lige tage mig sammen til ikke at blive gal på ham pga ølene.. han snork sover lige nu... er det helt sikkert at øl går i ?
Det gør det ihvert fald ved mange mænd .. Men kan da kun anbefale dig at komme op på hesten igeh
Ajjj hvor træls.... Men jaa til øllene.. Min kæreste kan rigtig tit heller ikk komme når han har drukket...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128