Så kan det fandme os være ligemeget !!#???:GT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

NJN

Syntes det ville være synd for ham, hvis du bliver gal på ham pga han har drukket nogle øl.. Og så mister han da først lysten helt.

på den igen senere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

channie-g

Anonym skriver:

Ja sgu...  har lige oplevet for første gang at min mand ikke kunne komme... 

om det er fordi han føler jeg ligger pres på ham eller om det er fordi han har drukket FUCKING 7 ØL idag ved jeg ikke.. men er ked og frustreret... 

gider slet ikke prøve at ha flere børn så... har sgu kæmpte i så skide lang tid nu - fucking 3 ÅR NU..... 

han har lyst til sex hele Måneden UNDTAGEN nÅR JEG HAR ÆGLØSNING.... jeg bliver sindsyg... kan ikke holde mine følelser tilbage mere.. hvorfor ska det være så skide svært at få de unger man ønsker sig... !!!??????????????

det behover ikke have noget med dig eller presset a gøre at han ikke kan komme, min fyr har også dage hvor han bare ikke kan (nogen gange fordi han har taget en spiller et par timer før) ;-) så op med humøret

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ajjj hvor træls....  Men jaa til øllene.. Min kæreste kan rigtig tit heller ikk komme når han har drukket...

ej hvor irriternde... 

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

det behover ikke have noget med dig eller presset a gøre at han ikke kan komme, min fyr har også dage hvor han bare ikke kan (nogen gange fordi han har taget en spiller et par timer før) ;-) så op med humøret

ja tak skal du have... det er første gang det er sket nogensinde, så det er helæt sikket øllene, men igår aftes kom han  

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

NJN skriver:

Syntes det ville være synd for ham, hvis du bliver gal på ham pga han har drukket nogle øl.. Og så mister han da først lysten helt.

på den igen senere..

hehe du har helt ret. og det gjorde jeg heller ikke lades bare som ingen ting og fik da sexede igår aftes, og der kom han  

Anmeld

23. juli 2011

Leonora25

Anonym skriver:

ja tak skal du have... det er første gang det er sket nogensinde, så det er helæt sikket øllene, men igår aftes kom han  

Hurra!  Ej det er super Godt det endte godt, på trods af øl

Anmeld

23. juli 2011

Maja88

mange kvinder udsender en anden duft når de har ÆL.. og det kan meget vel være derfor han ikke har lyst.. ved godt det er frustrerende, men det skal nok komme.

Anmeld

23. juli 2011

Maja88

mange kvinder udsender en anden duft når de har ÆL.. og det kan meget vel være derfor han ikke har lyst.. ved godt det er frustrerende, men det skal nok komme.

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

ej hvor irriternde... 

Det gør mig slet ikk noget.. Det er efterhånden rimelig sjældent at der blir drukket...

Anmeld

23. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja sgu...  har lige oplevet for første gang at min mand ikke kunne komme... 

om det er fordi han føler jeg ligger pres på ham eller om det er fordi han har drukket FUCKING 7 ØL idag ved jeg ikke.. men er ked og frustreret... 

gider slet ikke prøve at ha flere børn så... har sgu kæmpte i så skide lang tid nu - fucking 3 ÅR NU..... 

han har lyst til sex hele Måneden UNDTAGEN nÅR JEG HAR ÆGLØSNING.... jeg bliver sindsyg... kan ikke holde mine følelser tilbage mere.. hvorfor ska det være så skide svært at få de unger man ønsker sig... !!!??????????????

Måske skulle I tage jer en pause og helt glemme baby-jagten, og bare koncentrere jer om jeres parforhold og hinanden?

Det er naturligvis blot et forsigtigt forslag, men af og til kan det ganske enkelt blive for meget..især for en mand, så han i virkeligheden helt mister lysten til børn..og sex.

Jeg synes også det er temmeligt betænkeligt at han sidder og drikker 7 øl..ehhh det starter ligesom visse tanker omkring det at han måske har et problem???

Ja..det er synd for dig/jer..men prøv med en pause..somme tider sætter det helt af sig selv gang i naturens egen måde at ville tingene på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.