Jeg har tænkt på......
Rigtig mange mennesker her inde, stiller spørgsmål til hvordan og hvorledes tingene hænger sammen. Hvordan man gør det ene, og hvordan man gør det andet, og hvad der sker når sådan og sådan, osv. osv. osv.
Så altså konkluderer jeg at de folk som egentlig gerne vil i kontakt med staff direkte, har svært ved måske at finde ud af hvordan de skal komme det, og så havner spørgsmålene her på 'baby' debatten eller 'ordet er frit' debatten.
Igen og igen afføder det diskussioner om hvordan folk synes siden modereres, og nogle føler de ikke får svar, eller får lov at have deres mening og forslag i fred...
Så altså, jeg tænker at man måske skulle gøre det meget let og meget tydeligt at finde frem til staff, og få fremsendt spørgsmål direkte til staff.
Staff er forskellige individer, ikke robotter, og derfor er det selvfølgelig også nok sådan at nogle brugere bedre kan tale og tage imod råd og forslag fra een bestemt i staff frem for een af de andre.
Derfor ville det være smart, synes jeg, hvis der ligesom var en menu her oppe i toppen, som bare hed staff, og som var synlig altid, uanset hvad man ellers har klikket sig ind på af sider.
Jeg forestille rmig at menupunktet skulle være oppe i enten den orange bjælke, eller den oven over og bare hedde 'Staff'
Når man så klikker sig ind på siden 'Staff' skal der være en oversigt over staff medlemmerne, en slags mini profil på hver. Hvem de er, hvad de hedder og en knap på HVER staff 'Send xxx et spørgsmål'
OG en knap som er et link til overordnet 'send et spørgsmål til staff' (den skal måske være øverst på siden, når man har klikket sig ind på staff) så ledes at man kan vælge både at sende til een bestemt staff, eller til staff generelt, således at den staff der først ser det er den der svarer...
På den måde kan brugerne selv vælge hvilken staff de vil tale med om hvad det nu kan være, eller de kan sende overordnet til staff som gruppe....
Når du stemmer, og hvis du så vælger at du har en anden idé, er du meget velkommen til at uddybe det, og komme med dit eget forslag, også i denne tråd